Pada akhir musim panas, kami menghabiskan seminggu di Michigan dengan pelukis profesional Chris dan Lexi Dowding, dari SwatchOut. Dalam masa beberapa hari, mereka benar-benar mengubah dapur Pengurus Media Sosial kami dari ruang gelap dan bertarikh kepada sesuatu yang begitu cerah dan segar, ia kelihatan dibina khas. Kami mempunyai banyak keseronokan, makan satu tan (terima kasih kerana menjadi tuan rumah yang kaya, Kaitlin!), Dan banyak belajar. Lukisan kabinet kayu bukanlah tugas mudah – tetapi akan lebih mudah jika anda menggunakan bekalan yang betul, melakukannya dengan betul, dan mengambil masa anda.

Kami lulus semua pelajaran kepada anda pada masa itu. Berikut penyegaran yang cepat.

1. Pemilik rumah anda hanya boleh membiarkan anda melukis kabinet anda.

Berita baik untuk penyewa: Kami menemubual tuan tanah beberapa lusin, bertanya sama ada mereka membenarkan penyewa untuk melukis kabinet dapur mereka. Untuk sebahagian besar, ia tidak susah – melainkan jika kabinet adalah sopan lama dan boleh menggunakan penyegaran. Kemudian, ramai daripada mereka semua mengenainya.

Baca lebih lanjut: Terjebak dengan Kabinet Dapur Penyewaan Benar Lama? Terdapat Satu Lining Perak.

2. Ia mungkin tidak itu mahal untuk menyewa profesional.

Kepada DIY atau tidak untuk DIY? Itulah soalannya. Itu hampir selalu menjadi persoalan. Anda pasti boleh melukis kabinet dapur anda sendiri, selagi anda sedar akan dikenakan biaya (dari segi bekalan dan banyak dan banyak masa). Anda juga boleh mencari profesional untuk jumlah wang yang munasabah, bergantung kepada saiz dapur anda. Memikirkan berapa banyak projek lukisan akan bergantung kepada beberapa faktor.

Baca lebih lanjut: Inilah Apa Kos untuk Cat Kabinet Dapur (dan Memiliki Mereka Dipasang oleh Orang Lain)

(Kredit imej: Diana Liang)

3. Ada banyak persediaan sebelum anda boleh mula melukis.

Dengan apa-apa projek cat, itu semua tentang persediaan. Tetapi kabinet dapur sangat rumit kerana, jika anda benar-benar lakukan dengan betul, anda perlu mengambil segalanya. Kami bercakap setiapbenda. Dan anda harus perdana, pasir, mengisi calar, pasir sekali lagi, dan lain-lain Jika anda melangkau mana-mana langkah ini, anda akan membayar harga kemudian.

Lebih Lanjut mengenai Lukisan Kabinet Prep

  • Langkah Paling Penting Ketika Mengecat Kabinet Dapur Anda
  • Satu Hal yang Mengejutkan Anda Tidak Perlu Dilakukan Sebelum Menghidupkan Kabinet Dapur Anda

(Kredit imej: Diana Liang)

4. Bekalan anda penting.

Anda mungkin tergoda untuk melangkau primer atau membeli kualiti cat yang lebih rendah dalam usaha untuk menjimatkan wang. Jangan. Kedua-duanya adalah penting untuk kejayaan projek anda. Luangkan lebih sedikit wang untuk mendapatkan bekalan berkualiti yang akan memberikan hasil yang hebat dan tahan lama.

Apa yang hendak dibeli

  • Primer Terbaik untuk Lukisan Kabinet Dapur Anda
  • Jenis Terbaik Cat untuk Lukisan Kabinet Dapur

(Kredit imej: Diana Liang)

5. Sesetengah warna lebih baik daripada yang lain.

Kami pergi dengan putih yang mudah, tapi tentu saja, terdapat beratus-ratus (ribu?) Pilihan lain. Kami melakukan beberapa penyelidikan dan bercakap dengan pakar untuk mendapatkan beberapa cadangan lain.

Pilih Warna Kabinet

  • Rahsia Dapur Colorful ini Akan Meningkatkan Nilai Rumah Anda
  • Warna Cat Kabinet Terbaik untuk Dapur yang Lebih Rasa, Menurut Pereka Interior

(Kredit imej: Diana Liang)

6. Terdapat banyak, banyak langkah.

Petunjuk cara terperinci kami termasuk 59 langkah. Walau bagaimanapun, itu hanya kerana kami ingin memasukkan segala-galanya dan menjadi berguna seperti yang kita boleh. Anda benar-benar boleh melakukannya! Selagi anda mengikuti arahan kami dan semua nasihat yang kami berikan.

Arahan untuk Lukisan Kabinet Dapur

  • Cara Cat Kabinet Dapur Anda Jadi Sepertinya Anda Menggantikan Mereka
  • 5 Tips untuk Berhasil Memasang Kabinet Kayu Putih
  • 5 Kesalahan untuk Dihindari Semasa Mengecat Kabinet Dapur
  • Semua Soalan Anda Mengenai Lukisan Kabinet Dapur, Dijawab

(Kredit imej: Diana Liang)

7. Terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan untuk membuat perkara lebih mudah.

Ia tidak begitu keras seperti yang kita telah membuat bunyi. Janji! Malah, Chris dan Lexi mempunyai tip tipu daya super yang akan menjadi berguna semasa sesi lukisan berikutnya.

Baca lebih lanjut: 3 Tips Brilliant Membuat Projek Lukisan Selepas Anda Lebih Mudah

(Kredit imej: Diana Liang)

8. Sangat mudah untuk menjaga kabinet dicat anda.

Ia akan menjadi malu bagi anda untuk meletakkan semua usaha dan wang itu untuk melukis kabinet anda jika mereka tidak akan tahan, kan? Kaitlin berkata kabinetnya masih dalam keadaan sempurna, beberapa bulan kemudian – tiada kerepek atau calar yang kelihatan. Dua tips besar di sini: Gunakan kaki dirasakan di belakang laci atau pintu anda (getah boleh melekat dan menarik cat) dan membersihkan tumpahan dan kotoran dengan pembersih lembut.

Lebih lanjut mengenai Pembersihan Kabinet Lukisan

  • 3 Cara Membuat Kabinet Dapur Diteruskan Pasti, Menurut Para Penulis Blog Yang Tahu
  • Cara Membersihkan Kabinet Kayu Painted