Ed Behr telah menulis dan mengedit Seni Makan, penerbitan seperempat pada semua perkara masakan dan gastronomi, sejak pertengahan 1980-an ketika dibebaskan sebagai surat berita yang diketik tangan. Beliau adalah seorang penulis makanan yang ghairah, percaya, dipercayai, bermaklumat, dan berpengalaman dan calon yang sempurna untuk siri Essential Expert kami. Teruskan membaca tentang pemikirannya tentang 5 perkara penting yang akan membantu kami menjadi tukang masak rumah yang hebat

Ed sangat teruja dengan membebaskan buku barunya 50 Makanan: The Essentials of Good Taste, yang sepatutnya di rak minggu depan. “Ini adalah buku besar saya, ringkasan semua yang saya lakukan dan bekerja sehingga tidak ada apa-apa 50 Makanan di luar sana kerana ia hanya tentang makan, mengenai bagaimana untuk mencari lebih banyak keseronokan dalam makanan dan makan. Terdapat 10 buku masakan yang telah diterbitkan tetapi tiada siapa yang menulis tentang makan! Ia boleh diakses dan pada masa yang sama ia tidak dikompromi dengan kualiti maklumatnya. Ia mencapai kedua-dua pemasak seharian dan profesional kuliner. ”

“Saya cuba untuk mendapatkan intipati setiap makanan, untuk menumpukan perhatian kepada yang sensual, tentang apa yang terbaik untuk setiap orang,” kata Ed. “Saya telah bekerja keras untuk memberi maklumat praktikal, tidak begitu banyak pengetahuan dan sejarah, jadi bagaimana cara membeli, menggunakan, menyediakan makanan, kesegaran, musim, jenis, penuaan. terbaik, dan wain apa yang boleh digunakan untuk setiap orang. ”

Edward Behr 5 Essentials untuk Masak, Memasak Memasak Di Rumah

1. Anda benar-benar perlu menikmati proses memasak fizikal. “Sesetengah orang pulang dari kerja dan merasa sangat santai untuk menyiapkan makanan pada penghujung hari, tetapi walaupun semua orang yang merosakkan dari orang baik seperti Mark Bittman, banyak orang mendapati bahawa memasak banyak kerja, T merasai keseronokan di dalamnya. Orang-orang yang menikmatinya, selalunya apa yang mereka bertindak balas, apa yang mereka rasakan, adalah keseronokan fizikal untuk memasak, keseronokan yang terdapat dalam memotong sayur-sayuran dengan rapi dengan pisau tajam atau bunyi menyemai atau mengambil sedikit minyak zaitun yang lazat. Keseronokan dalam fizikal, dalam sensual, adalah sangat kritikal jika anda akan menikmati memasak Jika satu-satunya perkara yang anda fikirkan adalah bahawa anda perlu dilakukan oleh 7 : 30 atau anda tidak mahu mencuci piring selepas itu atau menekankan tentang alahan makanan semua orang, maka itu tidak akan menjadi pengalaman yang menyeronokkan. ”

Apa yang menggalakkan orang yang tidak secara semula jadi cenderung untuk menikmati masakan? Bagaimana dengan pemula yang belum selesa di dapur? “Anda harus ingat untuk tidak memikirkannya terutama sebagai kerja.Oleh itu, anda mesti mempunyai beberapa bahan yang anda suka dengan tangan (lihat nombor 3 di bawah). anda senang, dari minyak zaitun yang sangat baik atau sekeping daging yang baik yang anda hanya masak sekali seminggu untuk segelas wain yang besar. Anda mungkin perlu mengambil lompatan keyakinan pada mulanya. Tempat yang bagus untuk bermula adalah dengan sesuatu yang mudah tetapi menggunakan bahan-bahan yang hebat dan masak mereka dengan mudah. ​​Mulailah dengan sederhana dengan perkara yang anda pasti dan anda akan membina keyakinan yang anda perlukan. ”

2. Anda benar-benar suka makan, dan ini membantu untuk menyukai makanan orang lain. “Orang suka makan, sesetengah orang mungkin lupa bahawa tetapi masih dalam, orang suka makan. Makanan yang benar-benar baik boleh memberikan rasa kepuasan yang mendalam dan membantu anda untuk tidak makan lebih banyak. makan terlalu banyak kerana tidak pernah cukup memuaskan Makan orang lain boleh menjadi sukar dan rumit kadang-kadang Orang tidak suka makan perkara-perkara tertentu dan ia kelihatannya mencabar Saya mempunyai dua anak lelaki dan satu suka makan ikan, misalnya, dan yang lain hanya tidak boleh melepasi ikan ikan tetapi dia suka rillettes Jadi anda sentiasa boleh mencari sesuatu yang orang suka dan itu akan membuat mereka gembira. “

3. Anda memerlukan sekurang-kurangnya beberapa ramuan yang memberi anda keredaan khusus. “Pastikan anda menyimpan dapur anda dengan perkara-perkara yang sangat segar atau sesuai dengan umur, atau dihasilkan dengan baik, atau hanya sesuatu yang anda sukai. Mereka boleh menjadi wortel yang indah dari tempat ladang, Parmigiano Reggiano yang hebat, beberapa minyak zaitun yang lazat, atau sebotol blueberries liar yang kawan memilih dan memberikan anda. “

4. Anda memerlukan sekurang-kurangnya satu atau dua peralatan yang anda nikmati. “Atau benda membuat kerja anda lebih mudah dan hasilnya lebih baik, pisau yang membosankan adalah kesengsaraan, tetapi mungkin untuk pisau itu, anda boleh memasak makanan yang hebat dengan peralatan yang sangat buruk. sebuah dapur elektrik murah yang murah, anda boleh memanaskan kuali yang cukup panas untuk steak, jika anda bersedia menunggu dan kemudian menambah daging, tetapi ia tidak perlu menjadi pisau tajam, ia boleh menjadi makanan baru anda Pemproses atau barang-barang yang istimewa: Saya mempunyai mangkuk pencincang pyrex kuning ibu saya dan juga mangkuk ibunya, salah satu daripada tembikar krim dengan jalur atau mungkin mencuba kuali besi yang lama (yang vintaj lebih baik). “

5. Anda harus mempercayai langit-langit anda sendiri. “Mungkin anda masih banyak belajar, tetapi lelangit anda adalah alat yang paling penting yang anda miliki. Ini mungkin lonjakan iman kepada sesetengah orang, tetapi jika anda tidak pergi dengan lelangit anda sendiri, anda hanya hilang. Anda hanya perlu menjadi diri sendiri dan itulah jangkaan anda, itulah asas anda. Selera anda akan berubah dan berubah dan mungkin menjadi lebih canggih tetapi anda perlu melompat di suatu tempat. Anda perlu melompat dan melakukannya dan jangan risau tentang orang lain lelangit. ”

Bonus: Di samping itu, perkara-perkara penting di atas adalah beberapa perkara yang tidak penting, tetapi juga berguna:

  • Sekiranya anda bukan seorang penagih, ia membantu untuk meminum segelas wain atau bir dengan makanan anda, atau untuk perkara yang anda masak – botol yang lebih kurang sama dengan apa yang anda makan dan meningkatkan keseronokannya. (Sudah tentu anda juga boleh menjadi seorang pemetik dan tukang masak yang hebat!)
  • Ia juga membantu memasak dalam persekitaran yang menyenangkan; sukar untuk menyediakan makanan yang baik di dapur yang menyedihkan.
  • Mungkin lebih penting keenam dari semata-mata berguna: anda perlu tahu cara menggunakan garam. Kebanyakan tukang masak di bawah garam, bermakna mereka menggunakan kurang daripada orang yang digunakan.

Terima kasih, Ed!

Untuk maklumat lanjut tentang Ed dan buku barunya, periksa 50 Makanan: Keperluan Rasa Baik; senarai buku masakan penting Ed; dan lawati laman web Art of Eating dan Facebook.