Ia adalah perkelahian perdana dan barbeku dan, bagi Perintis Perempuan, itu bermakna telur yang ditinggalkan. Dalam “Rakaman Berkelah” episod rancangan Rangkaian Makanannya, Ree Drummond menyebarkan kelahiran ekor besar yang termasuk ayam pedas, kacang panggang, mocha brownies, dan apa yang dia sebut sebagai “telur yang paling lazat yang pernah anda rasakan.”

“Saya agak fikir telur yang dibakar adalah makanan berkelah klasik,” katanya. “Dan semua orang suka.”

Telur Deviled adalah resipi yang sangat baik untuk dapat memecahkan dalam secubit untuk pesta besar. Mereka tidak mahal, mereka boleh dibuat dalam jumlah besar tanpa banyak usaha, dan mereka boleh berpakaian atau turun dengan bumbu yang berlainan untuk sebarang kesempatan. (Ree berkata dia mengisi telurnya dengan sudu untuk “rupa pedesaan,” tetapi anda juga boleh mencambuk mengisi supaya ia licin dan paip ke dalam telur dengan beg pastri jika anda mahu mereka kelihatan mewah.)

(Kredit imej: Leela Cyd)

Ree mempunyai beberapa variasi pada resipi telur resipi dalam buku masakan percutiannya, tetapi resipi untuk telur rebus asasnya bermula dengan cara klasik. Tekniknya untuk telur rebus adalah untuk meletakkan semua telur dalam air yang telah-mendidih, kemudian putar panas ke dalam reneh dan biarkan selama 10 minit. Dia membasahkan telur rebus dalam air sejuk untuk menyejukkannya dengan cepat dan menjadikannya mudah untuk dikupas.

Kemudian dia mengupas telur dan memotongnya dengan separuh, dan campurkan kuning telur dengan garam, lada, mayonis, dan mustard sehingga ia mempunyai pasta. Pretty basic, yeah?

Tetapi kemudian dia berpecah dengan tradisi dan menambah acar dicincang kepada kuning telur dan beberapa jus jeruk untuk rasa tambahan. Kemudian dia menambah cuka putih, sos panas, dan gula.

“Untuk tekstur dan tang, saya suka menambah acar dicincang (atau acar), sedikit cuka, dan sedikit jus jeruk. dia menulis di blognya.

Saya sentiasa mengaitkan telur dengan kelancaran, bukan tekstur, tetapi Ree suka mencampur-adukkan sesuatu dan menambah jeruk untuk kegagalan. (Ia melakukan hal yang sama dengan salad kentangnya). Dan salah satu perkara yang terbaik mengenai telur yang dibakar (selain fakta bahawa anda boleh membuat 100 dari mereka mungkin kurang daripada $ 10) adalah bahawa mereka tidak dapat diubah suai. Anda boleh menambah apa-apa kepada telur yang dibersihkan untuk memenuhi citarasa anda – walaupun jeruk.

Apa yang anda fikir resipi telur rebus Perintis Perempuan?