Kai buvau užsiėmęs, pirmas dalykas, kurį reikia apriboti šalia kelio, yra namų virtuvė ir ypač namų pietūs. Labai sunku likti motyvuotu supakuoti ir valgyti pietus, todėl mes paprašėme jūsų, mūsų skaitytojų, pasidalinti savo geriausiais patarimais, kad sveiki pusryčiai būtų lengvi jūsų kasdienio gyvenimo dalis..

Jūs, vaikinai, reagavo su daugybe skatinimo ir tiek daug protingų patarimų! Čia yra keletas iš mūsų mėgstamiausių.

Salotų kepsnys: 3 vaistai bendro salotoms

(Vaizdo kredito: Faith Durand)

Kiekvienos dienos pietų pakavimas: tai kieta!

Nepaisant to, kol mes pasinerti į patarimus, būkime tikri: kiekvieną dieną supakuoti pietus, nesvarbu, ar tai tik tau ar vaikams, gali būti sunku. Ponia J. buvo skatinanti ir tikra šia tema:

Būkime sąžiningi, NEGALIMA likti motyvuotu supakuoti sveikuosius pietus (ar treniruotis, ar planuoti sveikas šeimos vakarienes). Asmeniškai aš stengiuosi dažnai prisiminti, kodėl mano šeima ir aš padarėme įsipareigojimą geriausiai valgyti. Mūsų sveikata yra neįkainojama. – ponia J.

Motyvacija yra pirmasis ingredientas pietų pakavimui, o jūsų kasdienio pietų pakavimo metu laikomas įkrovimas ir įtampa yra svarbiausias dalykas. Taigi kai kurie iš šių dalykų yra susiję su motyvacija tiek, kiek jie daro praktinius receptus ar patarimus.

Kaip pakelti puikias salotas į puodą

1. Prioriteti sveikatą.

Pirmasis raktas į motyvaciją: laikykitės savo sveikatos tikslų. Jūs tiesiog turite daugiau kontroliuoti bet kokį sveikatos tikslą – valgyti daugiau vaisių ir daržovių, mažinti kalorijas, valgyti mažiau riebalų – pakuojant savo pietus.

Mano motyvacija atsiranda dėl to, kaip gerai manau, valgydama sveiką ir subalansuotą mitybą. Aš atneju savo pietus ir tai paprastai yra didelis salotas, kurias paruošiau naktį. – rosebud

Esu dietos ir stebėjimo kalorijų fitneso app. Aš greitai supratau, kad nenoriu “išleisti” 8000 kalorijų “Panera” sumuštiniui. – Dalasas C

2. Prioriteti biudžetą.

Kitas privalumas prisiminti, ypač jei turite konkrečių taupymo ar finansinių tikslų: pietų supakavimas beveik visada yra pigesnis nei valgymas!

Nesvarbu, kaip valgyti pinigai, mane motyvuoja! – heather_anne

3. Prioriteti skonį.

Namų pietūs beveik visada skanės geriau.

Aš nustebau, kad nėra daugiau komentarų apie naminių pietų degustacijas beter nei parduotuvė nusipirkau. Tai pakankamai motyvacija mums. – breezyslp

Kodėl aš užsisakau pietus: jis yra pigesnis, sveikesnis ir geresnis. – kažkas

4. Padarykite pakankamai vakarienės už likusius patiekalus.

Kai pamatysite motyvaciją, kuri jums labiausiai tinka, kaip ją pritaikyti praktikoje? Vienas iš akivaizdžiausių patarimų, bet vienas, kurį išgirdome iš naujo ir vėl, – tai ir pietų pertrauka.

Aš visada pasiruoškiu pakankamai vakarienės, todėl pietų likutį – manau, tai atsirado dėl mano nepatinka sumuštinių gamybai! – josashimi

5. Įdiekite likučius pietų dėžėje iškart po pietų.

Kadangi čia yra labai praktiška, uždarykite vakarienės likučius į pietų dėžę ar pietų pakuotę iškart po pietų, prieš išplaukdami.

Paruošiu daiktus pietums, kai vakarienė valgėme, bet prieš išvalome. Tokiu būdu mes galime ištraukti likučius (jei yra kokius nors) į pietų konteinerius, o ne išmesti daiktus ir vėl juos išimti. Be to, mes tiesiog pridėti netvarka mes padarėme prepping pietūs į vakarienę netvarka ir tik išvalyti vieną kartą. – mollyclaire

Aš darau viską, ką darau, kai ką daro kai kurie kiti: kiekvienas pietums supakuotas naktį, o kiekvienas pietums yra likę. Tai lengva – po vakarienės, kai einate, kad viską išmesti, tiesiog palikite jį pietų rezervuare. – Katy padarė.

5. Sekmadienį pietauti virkite didelę partiją.

Bet galbūt likučiai nėra jūsų dalykas, o jūs norėtumėte valgyti savaitgaliais. Daugelis žmonių sako, kad sekmadienį rengia pietų renginius.

Mane, visa tai apie sekmadienio kepimą, kuris patenka į vienkartines indus, kurie patenka į šaldiklį. Ryte paimdavau ir einu. – laikyk sveiką!

Sekmadienį stengiuosi paruošti arba valgyti vieną pietų patiekalą, kurio pakaks tris dienas, pavyzdžiui, salotas su atskirai supakuotomis virtinėmis ir padažu, grūdus su skrudinta daržovėmis ir baltymu arba žiemą – sriubas ir pakuokite tris maistas iki sekmadienio. – jdmeidinger

Kaip padaryti namų riešutų sviestą

(Vaizdo kreditas: Emma Christensen)

6. Turėkite atsarginių spaustukų, pasiruošę eiti.

Išlaiko arba ką tik pagamintas – bet kuriuo atveju, gerai, kad kai kurie užpildyti įdėklai būtų pasirengę eiti kelioms dienoms, kai jūsų pietūs nėra pakankamai geri arba jų nėra..

Visada, visada, visada turi būti paruošta vištiena ir salotos. Pietų metu salotomis imame mažiausiai 2-3 kartus per savaitę, ypač vasarą. Vištiena ar kiaušiniai papildo baltymus, ir mes visada turime tonų veggies rankoje. Žiemą mes gaminame didelę sriubos partiją. – breezyslp

Stengiuosi kartą per savaitę paruošti kietai virtus kiaušinius, kad galėčiau patraukti ir eiti į darbą (prikabinti į salotų konteinerį) arba prieš treniruotę. – kažkas

Nepriklausomai nuo to, ką mes supakavome, visada įsitikinkite, ar yra nedidelis Masono puodelis su migdolais ar graikiniais riešutais, kad gautumėte papildomą baltymą, kurį galbūt turėsime mums per dieną. – nyc_via_pdx

7. Paimkite pastabas iš to, ką myli vaikai.

Jei pakuojate vaikams, įsitikinkite, kad jie pasakė!

Aš taip pat pasiima pasakojimus iš savo sūnaus, todėl, jei jis tikrai mėgsta greipfrutų, pusė greipfruto pridedama prie jo pietų. – nyc_via_pdx

8. Negalite priversti valgyti dalykų, kurie jums nepatinka.

Jei pietūs nėra kažkas, ko jums patinka, tai bus riebalai. Įsitikinkite, kad jūs sau kažko laukiate.

Jei namuose nepasitenkinsite, neskubėkite pietauti. Atrodo akivaizdu, bet manau, kad kartais mes priversime valgyti kažką, ko tikrai nemėgstu, nes tai yra “sveika”. Pavyzdžiui, aš retai valgiu salotas namuose, ir kai bandiau supakuoti salotas pietums, jie suklupo. Aš sužinojau, kad man labai patinka keletas dalykų: vištienos + krakmolo + veggie, sriubos / troškiniai ir troškintuvai. – BethCPA

9. Kruopščiai panaudokite likučius.

Liekamosios yra ne tik likutinės; tai gali nuobodžiai valgyti tą patį kasdienę dieną, taigi rasti būdų, kaip jį sujungti.

Mano pagrindinis triukas yra išradimas likučius į įdomus pietus. Taigi, jei vakarienei turėsime burrito, pietums supakuosiu pupelių salotas (veggie užpildytus šviežias pupeles su salsa, čederio sūriu, paprastu jogurtu ir avokadu). – nyc_via_pdx

10. Rašykite pakavimo sąrašą ryte.

Jei pakuosite ryte, turėkite šaldytuvo pakavimo sąrašą, kad prisimintumėte viską, kas turėtų eiti jūsų pietų dėžutėje.

Aš užsirašau pats pakavimo sąrašą, kol aš viską išleisiu į savo pietų krepšį, todėl būtinai nieko nepamiršk! Tai tarsi pasiruošti apsipirkti į savo šaldytuvą! – “Lisa” trys maitinimas ir slapukas

Receptai: skrudintos saldžiosios bulvės, ožkų sūriai ir arbūzų sumuštiniai

(Vaizdo kreditas: Emma Christensen)

11. Atlikite viską, ką reikia padaryti, kad prisimintumėte pietus!

Nepriklausomai nuo to, savo rankenėlę įdėkite į šaldytuvą, pakabinkite pastabą į savo priekines duris, kad ir kas tinka tau.

Kai aš išlipau iš lovos, aš įdėjau pietus į automobilį. Jo dalis “įdėta ant kavos, šepečio ir dantukų” yra įprasta. Ryte progresuojant, aš galiu lengvai išsiblaškyti, vėl važiuoti ar gauti rytą iš telefono, kad išsisuktų nuo įprastos veiklos. Taigi, pradedant šį žingsnį anksti, man nepavyksta palikti pietų šaldytuve (kurį aš tris ar keturis kartus per savaitę). – fi_burke

12. Rasti pietų dėžutę ar maišelį, kuriame maisto tikrai švieži.

Bet kai pietūs, jei jis nebus skanu, nenorėsite valgyti.

Dėl liekamųjų ar sumuštinių tikrai gera lunchbox / maišų sistema, kuri palaiko šviežius maisto produktus, kurie pagardina “FRESH”, o CRISP verta investuoti. Kuo geriau jausmas, tuo labiau motyvuosiu, kad turiu sveiką pakuotę. – ponia J.

13. Draugas su kolegomis ar draugais.

Bando atsispirti pietauti? Rasti bičiulį valgyti namines pietus per kelias dienas per savaitę, galbūt pasivaikščioję parke ar muziejuje.

Rasti kolegą, kuris nori valgyti sveiką ir dalytis idėjomis arba netgi kartu su CSA. Prisijunk prie šalia esančio parko, norėdami valgyti pietus. Mėgautis maistu padeda išlaikyti motyvaciją. – ponia J.

14. Šaldytuvo filharai? Išbandykite nešiojamą bloknotą.

Mes girdėjome apie žmones, kurie dirbo su klepto darbuotojais. Jei žmonės vagia pietus, tada užrakinkite!

Aš dirbu radijo stotyje, kur yra žmonių, esančių pastato 24 valandas per parą 7 – daugelis darbuotojų mato šaldytuvą kaip nemokamą visiems. Aš pagaliau bandė nešiojamą bloknotą, kuris buvo išradingas, kad sustabdytų šią problemą! – ponia J.

Salotų kepsnys: 3 vaistai bendro salotoms

(Vaizdo kredito: Faith Durand)

15. Visiškai išjunkite biuro šaldytuvą ir naudokite aušintuvą.

Arba neleiskite savo maisto šaltai kitur ir praleiskite šaldytuvą.

Dar seniai nusprendžiau “apeiti” šaldytuvą ir įsigyti nedidelį izoliuotą aušintuvą. Laisvė! Dabar aš tiesiog laikau savo pietus prie savo stalo! Nepjaukite Jenny lėtai pūlingų likučių! Visiškai pakeitė mano požiūrį. – Katy padarė.

16. Laikykite savo stalą su pagrindiniais daiktais.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbu, kad jūsų stalas (ar biure) būtų patogi vieta valgyti pietus. Atsarguokite su tikrais sidabro dirbiniais ir pagardais.

Aš taip pat turiu kelias virtuvės reikmenis, stashed į mano stalą nedidelių prep užduotys, kurios turi būti daromos per pietų metu – kepsninis peilis, gražūs lazdelės (iš karto išryškėja bet kurio valgio, kurį valgė mano stalas), tikra sidabro dirbiniai, labai maža bambuko pjaustymas lentyna ir audinių servetėlė, kuri parduodama kas keletą dienų ir išmesta kartu su kitais skalbiniais namuose. Padeda man pajusti mažesnį spaudimą pasiruošti viskam, kol skubins duris, o įprastas biuro pietumas šiek tiek mažiau pagurtins. – SamFromAustinTX

Aš taip pat saugo nedidelę pusryčių ir pietų atsargų lentyną – mažą alyvuogių aliejaus buteliuką, nelygus druską, pipirų šlifuokliu, cinamonu, skudurėliais, granoliu ir tikrais sidabro dirbiniais. Tokiu būdu galiu “apsirengti” savo pusryčius ar pietus, kai aš pateksiu į biurą, o tai padeda man likti motyvuotas iš tikrųjų valgyti, kai kiti mano bendradarbiai yra “Sweetgreen”. – Katy padarė.

Peržiūrėkite visus mūsų skaitytojų patarimus!

Daug puikių receptų ir patiekalų pasiūlymų šioje temoje!

→ Kaip pakuojate sveikuosius pietus?

Ar turite kitų praktinių pietų patarimų, kad įmestumėte į mišinį?