Satu bahagian utama pengalaman bersantap restoran steak adalah muzik klasik yang anda dapat mendengar paip ke ruang makan. Diilhamkan oleh muzik yang dimainkan di Chris Steakhouse Ruth, kami menyatukan campuran kumpulan besar, jazz, dan klasik untuk bermain ketika anda berada di suasana steak-eating.

Kukuk dan bayangkan awak duduk di gerai kulit yang selesa, dikelilingi oleh gundukan bawang putih bawang putih panggang; periuk mac dan udang lobster yang menggelegak; dan kepingan T-tulang yang menyengat, jalur New York, dan mata rusuk.

Senarai main kami yang ideal bermula dengan tiga hits dari Rat Packers Frank Sinatra, Dean Martin, dan Sammy Davis, Junior. Kemudian Nat King Cole merangkul tegas manisnya, “L-O-V-E.” Selepas duet Sinatra dan Tony Bennet yang licin, Bobby Darin meluncur ke dalam single klasiknya, “Mack the Knife.”

Seterusnya, kami menikmati penampilan band besar yang ringkas yang menampilkan hits klasik dari Benny Goodman dan Glen Miller dan Orkestra-Nya. Jangan ragu untuk mengetuk kaki anda sambil menggali ke dalam petit petit atau mentega kentang panggang anda.

Senarai main berakhir dengan nyanyian Ella Fitzgerald, “Cry Me a River,” dan kacau “Dream a Little Dream” duet yang dia tercatat dengan Louis Armstrong. Ia membungkus dengan Old Blue Eyes menyebarkan berita tentang tempat kegemarannya di dunia, New York City.

Sekiranya ini tidak mengangkut anda, kami tidak tahu apa yang akan (mungkin gim penipuan ini menyeronokkan? Dapatkan Pencahayaan Gaya Stik di Rumah untuk $ 15).

Dengar di YouTube: Karaoke Steakhouse