Apakah dua perkara paling buruk di mana-mana dapur? Fikirkan sangat keras. Jawapannya (sekurang-kurangnya dalam buku saya)? Suis lampu dan cawangan. Mungkin para pengubah menghabiskan masa untuk memikirkan di mana mereka harus pergi, tetapi selain itu, mereka biasanya menjadi perkara biasa! Dan saya meneka ramai dari kita hanya mewarisi mereka dengan rumah kami apabila kami membelinya atau menandatangani pajakan.

Apabila saya berjalan ke dapur, saya tidak semestinya mahu melihat kedai-kedai elektrik atau menukar plat. Saya mahu melihat perkara yang cantik dan peralatan yang membuatkan saya mahu memasak! Itulah sebabnya saya menyukai apa Mandi Johnson, blogger di belakang Membuat Nice di Midwest, melakukan dalam renovasi dapur baru-baru ini.

(Image credit: Mandi Johnson / Membuat Nice di Midwest)

Di dinding ini, Mandi mempunyai empat cawangan dan dua suis cahaya. Bolehkah anda melihat mereka? Dia menggunakan plat dinding Legrand Radiant, yang cantik lancar dan bebas skru, jadi mereka menggabungkan lebih banyak lagi. “Saya sangat gembira dengan cara mereka memudar tanpa membuat kenyataan visual sama sekali,” katanya.

(Image credit: Mandi Johnson / Membuat Nice di Midwest)

Seterusnya: Satu momen jinak tahap jenius sejati. Apabila Mandi merancang unit rak kecil ini di sebelah dapurnya, dia menyedari mereka akan membina suis untuk lampu-lampu dapur. Ini bermakna setiap kali mereka mahu mematikan atau mematikan cahaya, mereka akan terpaksa sampai di dalam salah satu cubbies. Tidak sesuai. Juga tidak cantik!

(Image credit: Mandi Johnson / Membuat Nice di Midwest)

Ayahnya datang dengan idea untuk menjalankan wayar ke kotak elektrik yang cetek dan tenggelamkannya ke sisi unit rak. Mereka menutup lubang asal dengan plat penutup kosong dan sekarang suis berada di sisi rak, yang menjadikannya mudah untuk diakses dan hampir mustahil untuk dilihat ketika melihat dapur.

“Mengganti cawangan dan suis saya tidak ada di radar saya semasa saya memulakan proses ini, tetapi apabila semua unsur baru mula menggantikan yang lama, saya menyedari betapa lincah dan ketinggalan zaman semua lekapan elektrik lama dilihat sebagai perbandingan,” katanya. kata. “Saya sangat gembira kami menggantikan segala-galanya – ini adalah perkara-perkara kecil yang membuat perbezaan besar!”

Lihat lebih banyak gambar: Menambah Butiran Akhir Membuat Nice di Midwest