Dari zamrud ke Kelly dan setiap naungan berumput di antara, hijau menangkap dengan cepat sebagai warna-warna di dapur. Tinting yang lebih dalam menambah kemewahan yang kaya kepada mana-mana ruang (terutamanya apabila disertai dengan marmar dan logam), manakala warna yang lebih kuning adalah cara yang bagus untuk menambahkan suasana bermain yang menyenangkan untuk semua dapur putih.

Berikut adalah lima warna yang kita hancur dan dapur yang menjadikannya kelihatan mudah menjadi hijau.

1. Dark Emerald Green

Pasukan zamrud kaya dengan perkakasan tembaga dan marmar cantik (sombong!) Di dapur Inggeris yang bergaya dan bergaya oleh deVOL. Kami juga suka bagaimana rak, yang lazim digunakan untuk peralatan makan, digunakan untuk memaparkan lukisan.

Lihat lebih daripada dapur ini: Peckhman Rye di deVOL Kitchens

(Kredit imej: Rekaan Sponge)

2. Kelly Green

Pemilik rumah Tasik Merry berpasangan dengan Kelly hijau dengan karpet dan dinding mustard yang berpola. Combo warna dan corak eklektik adalah pilihan berani yang benar-benar akan dibayar.

Lihat rumah yang lain: Jolts of Color Mulakan Rumah Old Orleans Lama di Sponge Design

(Kredit imej: Reka Bentuk Katie Rosenfeld)

3. Rumput Hijau

Jubin bawah tanah hijau-rumput berasa lebih cerah dan segar di dapur kebanyakannya putih. Pereka Katie Rosenfeld menambah langsir bunga cantik untuk membuat seluruh bilik menjerit musim bunga. (Dan kita tidak semua bersedia untuk musim bunga sekarang?)

Lebih banyak gambar: Pink Lady di Design Katie Rosenfeld

(Kredit imej: Donald Lococo Architects)

4. Mint Hijau

Adakah warna tunggal yang lebih bergaya sekarang? Kami hanya suka bagaimana ia kelihatan di sini dengan keluli tahan karat, balok desa, dan lantai batu.

Lihatlah lebih mendalam: Dapur Klasik di Arkitek Donald Lococo

(Image credit: Livingston Interiors)

5. Lime Green

Cara terbaik untuk mengendalikan warna berani seperti limau hijau? Tepat. Berpusat di pulau itu, ini adalah contoh sempurna bagaimana membuat limau hijau dengan cara yang sejuk dan moden.

Lihat bilik-bilik lain: Idea House Sunset Magazine di Livingston Interiors

Yang bayangan / dapur adalah kegemaran anda?