Salah satu jualan kegemaran kami kembali: Jualan Kilang VIP All-Clad Seconds Sale. Jualan, yang berlaku beberapa kali dalam setahun, menampilkan detik kilang – periuk dan kuali dengan goresan kosmetik kecil – dengan diskaun utama. Mereka yang kecil dan goresan? Jangan bimbang tentang mereka; mereka tidak menjejaskan prestasi pan (dan, dalam banyak kes, tidak akan dapat dilihat selepas penggunaan biasa pan baru).

Jualan berjalan melalui Ahad, 24 Jun, dan hanya memerlukan anda menaip kata laluan “ACJVIP18” untuk akses.

Sekiranya anda berfikir tentang melabur dalam kuali atau pan baru, kini adalah masa yang baik. Banyak staples dapur dimasukkan ke dalam jualan. (Sekiranya anda mahukan sesuatu yang lebih istimewa, walaupun, ambil satu muatan 0.5-quart warmer.)

Salah satu barangan yang paling klasik dalam jualan ialah panci saus 3-kuad All-Clad, yang juga menjadi salah satu kuali kegemaran kami. Cukup cukup untuk sauté dan goreng, ia juga cukup mendalam untuk merenung dan memasak. Dalam erti kata lain, wira dapur satu pot.

(Kredit gambar: All-Clad)

Belilah itu!

All-Clad 3-Quart Stainless Steel Sauté Pan, $ 70

Berikut adalah tiga resipi yang akan menjadi sempurna untuk pan sauté ini.

  1. Sosej dan Tomato Risotto: Kami orang yang beriman besar dalam membuat risotto dalam kuali yang tinggi (berbanding periuk) dan ini sebenarnya salah satu kuali yang kita gunakan waktu dan masa lagi ketika membuat risotto di dapur studio kami.
  2. Broccolini, Sosis Ayam, dan Orzo Skillet: Orzo memasak dengan cepat dan pada dasarnya merupakan versi risotto yang lebih mudah untuk petang hayat. Memasaknya secara langsung di kuali atau kuali di mana anda telah memasak sayur dan sosej anda membuat hidangan dan pembersihan lebih mudah.
  3. Green Shakshuka: Dan jangan fikir kita terlupa makan tengah hari. Satu lagi perkara yang hebat tentang kuali ini ialah ia boleh pergi dari dapur ke oven. (Pembantu penolong walaupun membuat tugas itu agak lebih stabil dan selamat.) Gunakannya untuk membuat brunch klasik: shakshuka. Versi hijau ini menggunakan leeks dan chard Swiss dan bukannya sos tomato.