Apabila ia datang kepada susun atur Trader Joe, mungkin bahagian terbaik adalah lorong penyejuk beku. Buah-buahan dan sayur-sayuran beku yang murah hanyalah permulaan yang menjadikannya begitu hebat. Terdapat pelbagai jenis snek, pencuci mulut dan makanan yang unik. Dan bahagian itu juga direka untuk menggalakkan kami mencubit, (Lihat: Mengapa Anda Hanya Beli Makanan Beku di Pedagang Joe).

Saya suka kerana persembahan benar-benar membantu saya mendapatkan makan malam di atas meja selama waktu petang yang sibuk atau apabila saya tidak merasa benar-benar memasak.

Berikut adalah 10 makanan stok makanan kegemaran saya yang membantu saya mendapatkan jamuan makan malam di malam hari.

  1. Spirul Carrot, $ 3 untuk 12 auns: Tiada spiralizer? Tiada masalah! Mie wortel ultra-mudah ini boleh terus dari pembeku ke stovetop untuk makan malam yang cepat. Gunakan mereka dengan cara yang sama dengan menggunakan zucchini mi atau pasta, kacau mereka menjadi sup, atau bungkus mereka ke dalam mangkuk gandum.
  2. Pork Gyoza Potstickers, $ 3.50 untuk 16 auns: Adalah mudah untuk mengambil periuk beku dari makanan pembuka untuk makan malam dengan mengukus beberapa betul ke dalam periuk sup atau melemparkannya ke dalam periuk. Adunannya hanya ketebalan yang tepat, dan dagingnya berpengalaman dan dicampur dengan kubis, bawang merah, dan sedikit kicap dan halia..
  3. Kentang Roasted Frozen dengan Lada dan Bawang, $ 3 untuk 24 auns: Masak kentang yang dibungkus rasa ini di dalam kuali dan atas dengan beberapa telur goreng, dan kegemaran sarapan ini menjadi makan malam yang mudah untuk malam hari..
  4. Beku Bebek Turki, $ 4 untuk 16 auns: Daripada semua item yang disimpan dalam bahagian beku Trader Joe, bakso ini adalah salah satu pembelian biasa saya yang biasa; mereka mempunyai rasa nyalaan api yang tidak jatuh rata. Menghidangkan bola bakar dengan spageti selalu menjadi kegemaran, tetapi menambahkan sedikit ke mangkuk, sandwic, atau salad juga merupakan ide yang baik.
  5. Udang masak yang beku, $ 8 untuk 16 auns: Orang-orang ini dikupas, dibersihkan, dimasak, dan dibekukan secara individu, jadi semua yang perlu dilakukan adalah mencairkannya sebelum menambahnya kepada salad atau mangkuk gandum, melemparkannya dengan pasta, atau memasukkannya ke dalam Taco. Mereka rasa segar dan lembut dengan harga yang sama sekali tidak dapat dikalahkan.
  6. Beku Falafel, $ 4 untuk 12: Kerana membuat falafel dari awal pada malam hari sering kali menjadi regangan, pilihan siap beku ini akan memuaskan keinginan anda. Stuff mereka dalam pita dengan hummus dan sayur-sayuran atau menggunakannya untuk sebahagian besar sehingga salad atau mangkuk bijirin.
  7. Sayur Masala Burgers, $ 2.50 untuk empat: Setakat burger veggie yang dibeli di kedai pergi, roti yang dibungkus rasa adalah pilihan nombor satu saya. Mereka dibungkus dengan potongan sayur-sayuran, seperti kentang, wortel, kacang, jagung, dan lada, dan hanya campuran yang tepat dari rempah-rempah yang hangat dan wangi.
  8. Superfood Pilaf, $ 4 untuk 16 auns: Pilaf yang sihat ini, dicampur dengan quinoa, kale, ubi jalar, dan wortel, memenangi mata besar dalam kategori kemudahan. Satu beg perkara ini menjadi makan malam dengan cepat apabila anda mengatasinya dengan telur, masukkannya ke dalam kentang bakar, campurkan dengan ayam yang dicincang, atau bungkusnya dengan gaya burrito.
  9. Tuna Burgers Hanya Berpengalaman, $ 7 untuk empat: Saya melemparkan burger ini ke dalam troli saya pada sesaat beberapa bulan yang lalu, dan saya sangat gembira saya lakukan. Makanan laut masak dengan cepat ke dalam burger yang lezat, berair yang merupakan perubahan yang baik dari burger kalkun atau burger sayuran.
  10. Mandarin Orange Chicken, $ 5 untuk 22 auns: Simpan beg (atau dua!) Dari ayam yang berperisa oren ini di dalam penyejuk beku dan anda boleh melangkau bersama sendirinya di jalan. Sepasang ayam dengan nasi dan sayuran beku, berikan malam taco twist, atau buatkan mereka bintang mangkuk gandum.

Apa yang anda pilih untuk bahagian makan beku untuk makan malam?