Tidak ada kata “keselesaan” seperti dapur Selatan. Dan pada hari-hari ini, reka bentuk dapur Selatan cawangan keluar di luar kedai khas gingham dan negara.

Semak 10 ruang kegemaran kami, dari anggun dan canggih hingga comel dan selesa.

1. Ruang Menawan di Charleston

Dapur yang baru diubahsuai ini tetap berlaku kepada rumah berusia 150 tahun yang tinggal di dalamnya, berkat palet warna terkecil, penampilan tradisional, dan sentuhan yang bijaksana. Kami suka bahawa kabinet atas adalah sentuhan yang lebih ringan daripada yang di bawah, dan permaidani berwarna-warni menambah pop moden yang menyeronokkan. Rak kaca terbina dalam dan rasuk terdedah menjadikan dapur ini lebih menakjubkan.

Lihat rumah yang lain: Historic Meets Modern di Charleston di Therapy Apartment

(Kredit imej: Emily Jenkins Followill)

2. Warna Perbezaan di Atlanta

Dapur ini adalah contoh sempurna tentang bagaimana aksesori boleh membuat ruang. Lihat sahaja bagaimana tuala dan hidangan rawak membawa dinding aksen berjalur – mereka menyediakan pop warna yang sangat diperlukan, dalam ruang moden ini. Dan ada idea untuk anda mencuri: Pemilik melukis tirai untuk menyesuaikan dengan kabinet, memberikan bilik yang tersuai, rasa mewah.

Ambillah lawatan yang lain: Satu Kontras Unsur Glamor & Klasik di Terapi Pangsapuri

(Kredit imej: Katy Cartland)

3. A Classic yang tidak berkesudahan di Houston

Palet warna minimalis dapur yang telah diubahsuai ini adalah abadi dan canggih. (Ya, kami menyedari bahawa Texas dipersoalkan Selatan, tetapi kami mengira ia dalam buku kami.) Backsplash berliku-liku terkeluar menambah beberapa minat tekstur, dan ruang itu sendiri mencecah kebanyakan kotak pada senarai impian dapur impian kami: kabinet kaca, rumah ladang tenggelam, pulau makan, dan lantai kayu.

Disediakan untuk dikenang: Elegance Undefined & Clean Lines di Houston di Therapy Apartment

(Kredit imej: Tamara Gavin)

4. Dapur manis yang penuh dengan kenangan di Asheville

Ruang ini mempunyai semua peningkatan yang diperlukan (kaunter kayu tersuai, pulau besar marmar, dan peralatan keluli tahan karat) tanpa mengorbankan keaslian rumah. Kami suka kabinet kayu yang besar, yang memegang koleksi tembikar Seni dan Kerajinan yang telah dikumpulkan keluarga selama bertahun-tahun. Dapur dan sarapan pagi penuh dengan barangan dengan nilai sentimental.

Lihat lebih sentuhan peribadi: A Sunny 1923 Spanish Revival in North Carolina at Therapy Apartment

(Kredit gambar: Jacqueline Marque)

5. Pengubahsuaian Pintar di New Orleans

Semasa pengubahsuaian dapur, pemilik rumah dapat memegang beberapa ciri asal rumah ini, yang pada asalnya dibina pada tahun 1868: Kabinet kayu yang indah dibina daripada pain yang diselamatkan dari bahagian lain rumah. Countertop hitam yang mudah memodenkan ruang, dan sentuhan peribadi, membuat sentuhan dapur Selatan seperti rumah.

Lihat rumah 2,300 kaki persegi: “Pembusukan pada Paparan” di Rumah Bersejarah New Orleans Bersejarah di Terapi Pangsapuri

(Kredit imej: Tangan Minette)

6. Dapur IKEA di Savannah

Rak terbuka sentiasa menang di dalam buku kami – terutamanya jika anda mempunyai peralatan makan yang indah. Kami juga menyukai kabinet putih abadi, countertop kayu ringan, dan backsplash berwarna-warni. Pemilik rumah menemui cetakan burung 1940 di Savannah, sambil menambah sejarah dan karakter ke dapur yang telah direnovasi.

Lakukan lawatan: Selamat tinggal Brooklyn, Hello Savannah: Pengubahsuaian Bungalow Style Scandinavia-Meets-Craftsman di Therapy Apartment

(Kredit imej: Erika Tracy)

7. Dapur Diperbaharui dari 1897 di Montgomery, Alabama

Satu campuran pasar kutu mendapati, barang salur, dan sentuhan peribadi, dapur ini mempunyai banyak cinta. Untuk satu, pangkalan alas meja yang panjang dibina dari pintu gereja lama. Cerobong bata asal rumah masih berdiri. Dan semua cahaya yang kamu lihat datang? Terdapat tetingkap 42-pane di sana.

Bacalah apa yang dikatakan pemilik rumah tentang bilik: Kitchen Victorian Selatan Alicia & Adam di Terapi Pangsapuri

(Kredit imej: Tangan Minette)

8. Dapur Galley Moden di Austin

Mari bercakap kontras – khususnya, kayu keras hitam dan kabinet putih yang serta-merta memodenkan ruang ini. Selain itu, bila-bila masa anda menambah jubin marmar dan kereta api bawah tanah, bilik itu akan berakhir dengan mencari adat dan high-end. Kain permaidani (tetapi tidak terlalu terang) yang terang (tapi tidak terlalu cerah) menghirup warna dan hidup ke dalam dapur ini.

Lihat butiran yang lebih terperinci: Treasure Hunter ini Diisi Rumah Sapi Enam Puluh dengan Pencarian Terunggul di Terapi Pangsapuri

(Kredit imej: Anna Spaller)

9. Dapur kecil tetapi terbuka di Alexandria, Virginia

Walaupun dapur ini berada di sisi kecil, ia memuatkan punch desain dengan elemen pembuatan pernyataan – periksa dinding cetakan sawit di siling dan tiang bata yang tertekan. Kami juga menyukai kabinet kaca kaca dan campuran kayu dan countertop granit.

Semak lebih banyak gambar: Rumah Aneh yang Mengembara dengan Sentuhan Golden Glam di Terapi Pangsapuri

(Kredit imej: Terapi Apartment)

10. Dapur desa di Austin

Kami sukakan dapur desa Selatan ini. Lukiskan kabinet yang lebih rendah menjadi naungan tersenyum hijau memodenkan ruang, sementara sentuhan vintaj seperti dapur 1953 dan sinki rumah ladang membawa watak dan keperibadian. Juga, ia adalah gergasi. Siapa yang tidak suka dapur gergasi?

Lihatlah dengan lebih dekat: Kitchen Farmhouse Glenn dan Paula di Terapi Pangsapuri

Mana yang paling kamu sukai?