Malam taco anda memerlukan makanan ringan seperti cip, salsa, guac, dan sekarang ini Chex Mix Tex-Mex. Membentangkan campuran parti klasik mudah dengan bantuan perasa taco. Campuran rempah bubuk cabai, serbuk bawang putih, jintan, paprika, dan garam pastinya membuat Chex Anda Campurkan kehidupan pesta.

(Kredit imej: Lauren Volo)

Pertama, Buat (atau Beli) Mix Chex anda

Anda akan memerlukan satu kumpulan besar Mix Chex asas sebelum anda boleh pergi dan jazz itu. Nasib baik, menimbulkan beberapa perkara tidak dapat lebih mudah – terutamanya apabila anda bersandar pada periuk perlahan anda. Cuma menggabungkan ceri Chex, pretzels, chips bagel, dan keropok dengan mentega cair dan perasa. Biarkan campuran masak di rendah dalam periuk perlahan selama beberapa jam sehingga ia kering dan bakar dan anda mempunyai Chex Mix klasik anda.

Dapatkan resipi: Cara Membuat Chex Mix-Cheer Mix

Walaupun sukar untuk mengalahkan Chex Mix buatan sendiri, jangan teragak-agak untuk menjangkau barangan yang dibeli di kedai. Sebenarnya, menambah beberapa ramuan ke dalam beg Chex Mixis cara paling mudah untuk membuatnya rasa lebih dekat dengan versi dari garisan.

Buat Tex-Mex Chex Mix

1. Dari buatan sendiri: Gantikan garam berpengalaman yang dipanggil dalam Chex Mix slow-cooker dengan satu (1 ounce) pakej taco perasa atau 1/4 cawan perasa taco buatan sendiri dan lanjutkan dengan resipi.

2. Dari kedai yang dibeli: Kocok beg Chex Mix tradisional dengan 1 sudu perasa taco dan gerimis minyak zaitun. Letakkannya dalam satu lapisan pada lembaran penaik dan bakar pada 300 ° F selama kira-kira 15 minit, sehingga campurannya kering.

Peningkatan Chex Mix

Campuran parti yang dikasihi adalah klasik untuk alasan yang baik, tetapi itu tidak bermakna ia tidak dapat dikalahkan. Sebenarnya, ia adalah batu kosong untuk penambahan rasa dan campuran. Siri ini akan menunjukkan kepada anda betapa mudahnya untuk membuat Chex Mix – sama ada buatan sendiri atau kedai yang dibeli – semua anda sendiri.