Simpan beg tortellini beku yang tersimpan dalam peti sejuk anda dan anda boleh berehat dengan mudah mengetahui bahawa makanan segera sentiasa siap. Siri ini mengenai makan malam tortellini yang cepat akan menunjukkan kepada anda cara mengubah tortellini beku ke dalam makan malam menggunakan stok pantri dan beberapa teknik mengejutkan. Sos pasta hanya permulaan!

Letakkan pisau dan garpu – inilah alasan anda untuk bersenang-senang dan makan dengan tangan anda. Ini adalah cara yang cepat dan mudah untuk makan malam tanpa peralatan di meja anda di sebelah tidak ada masa. Yang perlu anda lakukan adalah memasak beberapa tortellini beku dan menyerang bar antipasti kedai runcit anda. Segala-galanya dari sayur-sayuran ke keju untuk daging adalah untuk dimenangi. Dari situ, makan malam adalah perkara yang mengutuk segala sesuatu pada tongkat. Anda boleh melangkah lebih jauh dan selesai dengan gerimis minyak zaitun dan beberapa celah lada. Ini adalah cara yang menyeronokkan untuk menjadikan malam pasta biasa menjadi sesuatu yang sedikit lebih suka bermain. Buat beberapa tambahan untuk dibawa bekerja pada hari berikutnya untuk makan siang meja yang lebih baik.

Kenapa Anda Harus Membuat Lidi Antipasti dengan Tortellini

Kerana semua orang suka makan dengan tangan mereka! Selain itu, hampir tidak ada masakan yang terlibat, selain beberapa minit yang diperlukan untuk mendidih tortellini. Nikmati lidi sederhana ini untuk makan malam yang ringan, bungkus mereka untuk makan tengah hari, atau tangkap pasangan di dalam peti sejuk untuk snek ambil-dan-pergi.

(Kredit imej: Lauren Volo)

Cara Membuatnya

Mula dengan melawat kedai runcit anda antipasti bar dan mengisi bakul anda dengan beberapa barangan yang berbeza – zaitun, zaitun yang diasinkan, lada Peppadew, kepingan salami, dan kiub keju adalah pilihan yang hebat. Rebus dan longkang tortellini beku, mengumpul beberapa lidi kayu, dan benang pasta yang dimasak ke dalam lidi bersama dengan antipasti pilihan anda.