Ingin membuat Bloody Marys gaya restoran di rumah selama musim panas ini? Pernahkah anda memberikan percambahan Demitri Bloody Mary untuk percobaan?

Saya biasanya suka menyimpan Bloody Marys saya mudah. Satu atau dua Tabasco dan Worcestershire, memerah lemon, dan percikan garam dan lada adalah semua perasa yang saya perlukan. Saya menghilangkan campuran prefab – mengapa membeli jus jus tomat yang sangat berpengalaman semasa ia sangat mudah untuk membangkitkan sesuatu dengan diri sendiri?

Tetapi apabila pelbagai sampel Demitri Bloody Mary Seasonings dan rimming garam muncul dalam peti mel saya, saya tertarik. Terbuat dari bahan-bahan semulajadi dan adat yang boleh digabungkan dengan jus tomato dalam kekuatan menurut rasa peribadi, mereka memberikan bartender rumah sedikit lebih banyak. Saya menggunakan pelbagai jenis sos panas, mustard, dan bumbu lain yang kerap dibuat di rumah saya. Mengapa tidak mencuba sesuatu yang direka khusus untuk Bloody Marys juga?

Ini adalah rumusan dan perisa yang diuji:

Perasa
Harga: $ 2.00-2.50 untuk kantung 2-auns (gambar di atas); $ 7.50-8.50 untuk botol 8-ons. Saiz restoran yang lebih besar juga tersedia.
Bagaimana nak guna: Tambah 1-2 sudu teh untuk jus tomato biasa (dan vodka atau semangat lain) untuk membuat koktel tunggal. Untuk melayani orang ramai, tambah 1 gelas kaca ‘bernilai jus tomato 1 liter. Laman web Demitri juga menyenaraikan resipi untuk sandwic babi yang ditarik, telur rebus, dan udang marin yang dibalut dengan campuran.

  • Resipi Klasik – campuran Worcestershire, lada hitam, lada merah, jus lemon, lobak, dan bawang putih. Baik seimbang untuk mencapai rasa gaya restoran klasik itu.
  • Rumpai dan Lada – campuran manis pedas dengan haba jalaño ringan. Ini adalah salah satu kegemaran saya.
  • Ekstra Horseradish – Rasa ringan lobak tanpa tekstur chunky. (Saya benar-benar mendapati diri saya hilang bit-seeded horsishadish itu).
  • Chipotle-Habañero – Panas asap.

Garam Rangsang
Harga: $ 7.95 untuk tin 4-auns
RimShot Rim Salt – dibuat dengan garam laut merah dan hitam, garam laut alder-asin, garam saderi, dan lada hitam. Saya sangat menikmati ini. Apabila digunakan untuk menghiasi Bloody Mary dibuat dengan Perasa Resipi Klasik, ia membuat minuman yang sangat bagus.
Bacon RimShot – dibuat dengan BaconSalt, garam proprietari dengan rasa seperti hickory-smoked, bacon (mesra-vegetarian). Saya dapati ini yang sedikit kuat untuk saya sukakan – hampir mengganggu saya dari koktail sebenar. Tetapi saya tertarik untuk mencubanya dengan makanan. Mungkin ditaburkan pada kentang bakar, atau secubit di sini atau di sana untuk meminjamkan rasa bacon-y ke sup atau rebusan.

Keputusan itu
Kelebihan:

  • Rasa seimbang
  • Mudah digunakan – mengukur satu atau dua sudu teh untuk satu minuman atau satu auns penuh untuk satu liter campuran untuk berkhidmat kepada orang ramai
  • Kekal perasa disesuaikan – anda boleh menambah lebih atau kurang perasa mengikut rasa peribadi
  • Boleh bercampur dengan pelbagai jenis jus sayuran: V8, Clamato, jenama organik, buatan sendiri, dan sebagainya.
  • Tidak merosakkan dengan cepat – sekali dibuka, perasa mempunyai kehidupan peti sejuk yang jauh lebih lama daripada campuran campuran Bloody Mary
  • Bukan sekadar Mary Bloody “unitasker.” Laman web Demitri menyenaraikan banyak aplikasi kuliner untuk kedua-dua perisa dan garam.

Keburukan:

  • Sirap jagung fruktosa tinggi (Walaupun, untuk menjadi adil, ini berasal dari sos Worcester yang digunakan sebagai bahan asas dalam perasa – campurkan versi anda sendiri dari “awal” menggunakan sos Worcestershire komersial, dan anda akan berakhir dengan sama perkara.)
  • Kantung 2-ons adalah janggal untuk disimpan apabila dibuka. Kecuali anda hanya mencuba produk, seperti saya, botol 8-ounce kelihatan seperti cara praktikal untuk pergi.

Pernahkah anda mencuba Demitri? Apa yang anda fikirkan campuran Bloody Mary / campuran pra-fab?

Apartment Therapy Media membuat segala usaha untuk menguji dan mengkaji produk secara adil dan telus. Pandangan yang dinyatakan dalam kajian ini adalah pandangan peribadi pengulas dan ulasan produk tertentu ini tidak ditaja atau dibayar oleh apa-apa cara oleh pengilang atau ejen yang bekerja bagi pihak mereka. Walau bagaimanapun, pengeluar tidak memberikan produk untuk tujuan pengujian dan kajian semula.

Nora Maynard adalah penggali campuran rumah lama dan pengajar sesekali di Pusat Astor NYC. Dia adalah penyumbang kepada Perniagaan Makanan: Ensiklopedia Industri Makanan dan Minuman dan merupakan penerima Fellowship Lembaga Telur Amerika dalam penulisan kuliner di Koloni Writers ‘at Dairy Hollow. Beliau sebelum ini membahas makanan dan minuman dalam filem di The Kitchn dalam ruangan mingguannya, The Celluloid Pantry.

Cari ia: Demitri Bloody Mary Seasonings dan Rim Salt, $ 2 dan ke atas di laman web Demitri (dan juga dari Amazon)

Berkaitan: Semua Tentang Bloody Marys

(Imej: Nora Maynard)