Sekiranya anda memiliki panggangan, kemungkinan terdapat pada musim panas anda akan membuat burger. Anda mungkin akan membuat anjing panas juga. Setakat makanan musim panas, kedua-dua adalah kanun. Tetapi jika anda merancang untuk membuat hidangan secara teratur sebahagian daripada cara anda membuat makan malam – termasuk makan malam biasa pada malam Selasa – burger dan anjing panas tidak akan membawa anda jauh. Ayam panggang, bagaimanapun, akan. Begitu juga udang panggang yang memasak dalam minit, lemoni, asparagus nyala api, jagung melepuh pada tongkol, dan tenderloin daging babi yang dipetik mahogany yang dibalut dengan kusyen kering cepat.

Lima makanan ini akan memberi makan kepada anda, keluarga anda dan rakan-rakan anda berulang kali pada musim panas ini, sebab itulah kami percaya bahawa mereka adalah kumpulan pertama resipi yang anda harus belajar cara memanggang. Buat mereka cukup kerap dan anda akan mula mengubah resipi untuk lebih sesuai dengan keperluan anda. Mungkin anda akan menambah sedikit panas pada perapian yogurt yang kami gunakan untuk udang panggang, atau mungkin anda lebih suka manisnya jeruk pada lemon ketika memanggang asparagus. Intinya, selepas anda belajar bagaimana untuk memanggang ayam anda boleh menguasainya.

Pelajaran memasak kami untuk ayam panggang, udang panggang, pork tenderloin panggang, asparagus panggang, dan jagung panggang pada tongkol direka dan diuji (dan diuji lagi) untuk berfungsi seperti mereka – dan anda boleh bergantung kepada mereka untuk menjadi lazat. Tetapi mereka juga sedang menanti anda untuk merosakkan mereka. Jadi anggaplah mereka, seperti kata Jacques Pepin, “titik pemergian.”

Kami teruja untuk melihat ke mana anda tiba.

Perkara Lima Perkara Yang Harus Anda Ketahui Bagaimana Cara Memanggang

Rancangan untuk memanggang tidak bermakna stapel rancangan makan anda harus berubah secara drastik. Itulah pemikiran di belakang senarai pendek resipi penting ini, dan dengan tepat mengapa anda tidak akan menemui steak atau burger dalam senarai ini. Bagi kebanyakan tukang masak rumah, ia adalah ayam, udang, dan babi yang muncul sepanjang minggu, jadi itu adalah protein yang kami ingin pastikan anda boleh memanggang dengan penuh keyakinan.

Resipi untuk lima makanan ini mempamerkan asas-asas, dan masing-masing mempunyai elemen atau dua yang membawa kepada kejayaan yang konsisten. Mereka juga meninggalkan ruang untuk tafsiran.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

1. Ayam panggang: Lebih baik kerana ia ditakdirkan

Meghan, guru cara pemastautin kami dan otak di sebalik resipi ini, tegas tentang dua perkara yang berkaitan dengan ayam panggang: menumbuknya sehingga ia mempunyai ketebalan seragam dan memerah. Kedua-dua amalan ini mengawasi dada ayam yang dahsyat dan kering.

Pelajaran memasak dibumbui dengan kebijaksanaan dapur lain termasuk tip untuk memastikan tanda panggangan sempurna. Aspek paling pandai dari resipi ini, bagaimanapun, adalah hibrida garam garam yang digunakannya.

Resipi ini memerlukan campuran madu, cuka, dan rempah cepat untuk ditambah ke dalam air garam dan digunakan sebagai sayu. Ini jenis hibrida marinade-air garam menambah rasa dan warna pada payudara sebelum memanggang, dan glaze mereka sebelum berkhidmat membuat mereka jari-menjilat baik. Anda boleh melangkau langkah ini, tetapi jangan melewatkan pengeraman.

Ayam panggang adalah kelas induk dalam memasak zon – amalan mencipta tahap haba yang berbeza di panggangan untuk memasak tidak langsung dan langsung. Menguasai proses ini dan anda boleh memasak apa sahaja dengan kejayaan – termasuk burger.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

2. Udang Grilled: Timing Is Everything

Pengambilan teras dalam pelajaran memasak ini adalah masa; ia satu membina anda boleh rasa dalam bentuk udang panggang berair yang tidak pernah matang. Terdapat juga penggaram yogurt yang bekerja keras, yang dengan lembut tenderkan udang sambil bertindak sebagai sistem penyampaian untuk rasa. Kami peminat trio bawang putih jus lemon untuk rasa segar dan keupayaannya untuk melengkapkan segala-galanya pada menu. Masa perendaran yang disyorkan adalah 30 minit, tetapi 10 minit perendapan dalam yogurt membuat perbezaan dalam tekstur dan rasa udang.

Perkara yang mengagumkan tentang udang memanggang, sehubungan dengan masa, adalah betapa sedikitnya diperlukan untuk memasak sebenar. Dalam masa empat minit atau kurang, anda telah mendapat tajam, udang udang. Salad musim panas anda, sandwic dan mangkuk gandum menanti.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

3. Tenderloin babi: lebih cepat, lebih menarik, dan lebih mudah daripada burger.

Pork tenderloin sendiri terasa seperti rahsia di dalam. Ia berpatutan, antara $ 2.50 hingga $ 5.99 per paun; tukang masak dari awal hingga selesai di bawah satu jam, termasuk prep; dan boleh dengan murah hati melayani empat orang dewasa untuk makan malam. Makan malam itu boleh menjadi salad yang hangat di atas dengan tenderloin panggang, sandwic yang disumbat dengan banyak sayuran dan tenderloin panggang, atau pasta yang dibungkus ramuan yang dilemparkan dengan vinaigrette berminyak dan tenderloin babi yang dihiris. Ia boleh pergi ke tempat-tempat dan melakukan perkara yang tidak boleh dilakukan burger.

Dan kerana kami berasa seperti persembahan di sana dengan rasa, ia perlu menyebutkan apa keindahan resipi ini. Ia dilapisi dengan gosok kering yang termasuk serbuk bawang, kuasa bawang putih, paprika, dan gula perang. Kerana ia memasak, karamel gula perang, mengepel daging babi dengan kulit yang berkilauan, sempurna menyala dan membolehkan pedalaman untuk terus berair.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

4. Asparagus Grilled: Kesan Transformasi Makanan Memasak Api

Meghan langsung menuju ke jantung mengapa anda perlu belajar cara memanggang asparagus dalam pengenalan pelajaran memasak ini.

Asparagus adalah sayur-sayuran yang diubah suai dengan memasak panas dan cepat. Itulah sebabnya kita suka asparagus panggang dan goreng panggang, dan mengapa kita jatuh cinta setiap musim bunga dengan asparagus bakar. Grilling membuat tender asparagus sambil menyampaikan char yang menarik.

Untuk asparagus, transformasi di tangan panggangan adalah benar. Gigitan hijau, tumbuh-tumbuhan adalah jahat oleh panas tinggi panggangan dan di tempatnya rasa yang lembut, tanah bercahaya. Musim resipi kami yang asparagus sangat jarang, memilih tidak lebih daripada lemon, garam, dan minyak zaitun. Batang lemak, bersama dengan roda lemon, dibalut ke tusuk yang direndam – tiada peralatan khas diperlukan.

Kami menganjurkan untuk asparagus panggang sebagai salah satu perkara penting kerana apa yang dapat dilakukan untuk anda dalam jangka panjang. Sekali panggang, asparagus bersemangat untuk mengangkut perisa nyalaan api ke salad bijirin besar yang anda buat selama satu minggu untuk makan tengah hari dan untuk frittata yang dibuat untuk makan tengah hari Ahad yang malas. Pertimbangkan untuk memakan huru-hara asparagus sebagai sebahagian daripada persediaan makanan anda selama seminggu dan menggunakannya untuk membawa rasa musim panas kepada apa sahaja yang anda buat tanpa perlu menghidupkan grill lagi.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

5. Jagung Grilled pada Cob: Yang Kita Menunggu

Ia benar-benar tidak seperti musim panas sehingga jagung manis tiba, yang bermaksud untuk kebanyakan kita bahawa menunggu menyusup sehingga lewat bulan Julai. Kemudian cahaya matahari mengintip dari sutera dan sekam hijau sehingga lewat September. Baiklah di atas karunia di hujung jari anda dan panggang jagung anda. Dalam banyak cara yang sama memancarkan asparagus, ia menghasilkan yang terbaik jagung, menjadikannya lebih manis, membuang rasa yang membuatnya lebih rasanya seperti.

Terdapat banyak ideologi tentang bagaimana untuk memanggang jagung – sekam atau mati, untuk air garam atau tidak untuk air garam, dimasak atau tidak – semua ini boleh membawa kepada hasil yang lazat, tetapi mereka mengganggu pretenses yang membayangi pertimbangan yang paling penting: Jagung panggang yang baik bermula dengan jagung yang baik. Dari sana, anda perlu tahu berapa lama untuk memasaknya. Seperti yang dikatakan oleh Meghan, “Jika anda membeli jagung yang segar dan jus, anda tidak boleh membuat juicier apa-apa.” Pelajaran memasak kami mengambil hati dan membelanjakan beberapa kali mengenai cara memilih tongkol yang baik dan berkongsi beberapa pemikiran tentang etika yang mengamalkan amalan itu.