Kami tahu bulan pemanasan dan luaran telah melepasi kami, tetapi dengan suhu mula menyejuk sedikit, ini benar-benar masa yang kami suka untuk memasak di luar. Ia juga menjadikannya masa yang hebat untuk membuat sosej anda sendiri, tetapi kami ingin tahu…
Apa yang anda suka lebih baik? Cased? Atau tidak?

Hujung minggu lalu ini adalah kejohanan American Royal BBQ di Kansas City (mencari jawatan penuh dengan gambar-gambar super yang enak esok!) Dan kami masih pulih dari acara tersebut. Salah satu bahagian terbaik menghadiri dan bersaing dalam pertandingan seperti ini ialah 24 jam, sepanjang masa, makanan yang lazat! Oleh itu, apabila dikelilingi oleh paun selepas paun daging asap yang lazat, tidak mustahil untuk menjadi sedikit pemilih tentang apa yang anda makan.

Kami biasanya sebahagiannya untuk merokok, sosej uncang. Tetapi sosej yang diikat dan dibungkus di atas sepenuhnya berubah fikiran kita. Asap yang perlahan menyebabkan sarung semulajadi untuk semua tetapi mencairkan, menyimpan semua lemak dan jus yang disimpan di dalamnya. Delicious!

Bagaimana cara anda memilih sosej anda (yang terdengar seperti garis pick up yang buruk), diletakkan di bawah atau tidak? Beri tahu kami dalam ulasan di bawah!

Berkaitan: Cara: Mengisar Sosis Anda Sendiri

(Imej: Sarah Rae Trover)