Berikut adalah soalan dari pembaca Katharine mengenai alat terbaik seterusnya untuk dapur barunya.

Saya berpindah ke sebuah apartmen baru, dan kawan saya menawarkan untuk membeli saya hadiah rumahtangga, dan jelas saya mahukan sesuatu untuk dapur saya.

Dia bekerja pada anggaran jadi apa yang saya minta harus kurang daripada $ 50. Dan saya sudah mempunyai semua peralatan / alat standard yang boleh saya fikirkan – pembuat wafel, grill George Foreman, pengisar, pembakar roti, microwave, pinggan, perak, pisau (iaitu, semua yang saya perlukan pada hari ke hari).

Saya boleh meminta papan pemotong yang baik (sekarang saya hanya mempunyai plastik), atau mungkin pin rolling yang baik, tetapi saya tidak pasti berapa kali saya akan menggunakan sesuatu seperti itu. Ada apa-apa cadangan?

(Kepada Semua Soalan Baik)

Katharine, kami sangat berpihak kepada papan pemotong kayu yang besar. Kami menggunakan kami sepanjang masa – untuk memotong, memotong dan mengukir, jelas, tetapi juga untuk berkhidmat. Kami suka melayani ayam panggang atau roti yang baru dibakar tepat di atas papan, serta sayur-sayuran cincang.

Jika anda berada di dapur yang sangat kecil, fikirkan versi Williams-Sonoma di atas, dengan colander terbina dalam. Ini membolehkan anda bilas dan memotong hak ke atas sinki – membuat ruang tambahan di dapur yang cacat.

• Williams-Sonoma Cutting Board, $ 49

Atau hanya satu lagi papan pemotong kayu yang besar, colander sans. Kami benar-benar suka rasa dan melihat kayu yang sebenar, dan jika anda tidak memiliki salah satu daripada ini namun ia adalah hadiah yang baik dan berkekalan.

Banyak pemikiran untuk Katharine?

Soalan seterusnya?

(Gambar: Williams-Sonoma)