Whitney memerlukan nasihat mengenai memasak kambing. Boleh awak tolong? Dia menulis:

Kami telah cuba untuk makan dengan lebih mampan, dan untuk itu, membeli seekor kambing setengah dibantai. Satu-satunya masalah adalah, ia sangat bersekitar. Saya suka domba saya jarang, tetapi wow, daging dan stik terlalu sukar untuk melakukan itu. Apa-apa cadangan untuk apa yang perlu dilakukan dengan baki stik dan buih? Kami sudah mempunyai kambing tanah, jadi saya ingin mendengar resipi yang tidak memerlukan pengisaran semuanya (jika boleh).

Whitney, kami hanya akan membuat beberapa komen ringkas dan kemudian membuangnya kepada pembaca. Pertama, kambing bukan jenis daging yang paling baik untuk makan jarang. Ia hanya tidak mempunyai tekstur yang betul untuk makan berdarah jarang, seperti anda akan stik. Sesetengah mungkin tidak bersetuju dengan ini, tetapi ketika saya suka stik saya sangat jarang dan malah daging babi saya agak merah jambu, saya selalu memasak kambing ke medium. Saya suka rentetan merah jambu yang berjalan melalui pusat, tetapi sedikit lagi memasak membantu daging berehat. Saya berfikir bahawa sesetengah tukang masak bertindak balas terhadap domba yang sangat berlebihan, kelabu dan kenyal, dengan sangat kurang memakan daging. Tetapi medium cahaya adalah benar-benar di mana saya fikir kambing paling dinikmati.

Setelah mengatakan itu, salah satu resipi saya yang paling disukai untuk anak domba sebenarnya adalah goreng! Ia adalah resipi lama dari Mark Bittman yang memanggil untuk memotong kambing menjadi kepingan yang sangat kecil kemudian kacau-goreng dengan cepat dengan jintan keseluruhan. Saya suka pedas dan berkhidmat lebih beras. Inilah resipi:

• Tinjauan Resipi: Domba Mongolia Minimalis

Berikut adalah dua lagi resipi yang mungkin juga sangat baik dengan kelimpahan kambing anda.

• Resipi: Daging Panggang Daging dan Cendawan – Dimasak dalam paket foil, yang membantu mengekalkan kelembaban lembu dan lembut – perkahwinan yang rendah untuk memanggang dan bertenaga, jika anda akan.
• Resipi: Lamb Ragú – Mudah dan hebat untuk membuat dan membekukan.

Pembaca, apa-apa lagi cadangan?

Soalan seterusnya?

Berkaitan: Tips dan Resipi Domba: Adobo Kerak Domba Loop Chop

(Imej: Faith Durand)