(Kredit imej: Quentin Bacon)

Apabila Ina Garten mencadangkan bahan khusus, anda boleh mendengar. Kerana dia adalah yang terbaik dan dia tahu apa yang dia cakap. (Sungguh-sungguh, adakah anda pernah membuat dia brownie keterlaluan?) Salah satu daripada banyak perkara yang kita hatikan tentang Ina adalah bahawa, apabila sesuai, dia akan berkongsi jenama pergi untuk jenama untuk bahan tertentu. (Sebagai contoh, kita tahu dia suka serpihan garam laut Maldon!) Dan dia menyanyikan puji-pujian bubuk koko ini hampir sejak kita menontonnya di TV.

(Kredit imej: Williams-Sonoma)

Serbuk koko kegemaran Ina adalah serbuk koko yang gelap dan kaya dari Itali: Pernigotti Cocoa, yang dibuat oleh sebuah syarikat yang telah wujud sejak tahun 1860. Dia sangat menyukai barangan ini, setiap kali salah satu resepnya memanggil serbuk koko, dia selalu memasukkan nota kecil seperti, “1/3 cawan tepung koko tanpa gula, seperti Pernigotti.” Petunjuk, petunjuk!

Beli: Pernigotti Cocoa, $ 23 untuk 12 auns di Williams Sonoma

Sebelum anda mengalah pada harga, ketahui ini: Ina bukanlah satu-satunya yang terobsesi dengan Pernigotti Cocoa. Terdapat hanya lapan ulasan untuknya di laman Williams Sonoma, tetapi setiap orang adalah penarafan lima bintang. “Lancar, lembut, kaya dan penuh rasa, koko ini mempunyai semuanya,” kata seorang pengulas. “Selama bertahun-tahun saya telah mencuba banyak jenama, tetapi produk ini dari Itali adalah yang terbaik yang pernah saya gunakan. Ia telah menjadi jenama saya selama lebih dari dua puluh tahun sekarang, dan saya menggunakannya untuk segala-galanya dari baking dan pembuatan gula-gula hingga coklat panas . ”

Beberapa Resep Ina dengan Pernigotti Kakao

  • Dark Chocolate Terrine dengan Sos Orange di Barefoot Contessa
  • Kue Makanan Devil’s Ina Garten
  • Coklat Cassis Cake di Barefoot Contessa
  • Peppermint Hot Chocolate di Rangkaian Makanan
  • Mocha Chocolate Icebox di Barefoot Contessa

Berkaitan: 5 Bekalan Bekalan Mesti Ada Gula Ina Garten

Adakah anda suka serbuk koko seperti Ina?