Q: Saya berbelanja untuk pengadun stand KitchenAid dan saya ingin tahu pendapat masyarakat Kitchn mengenai model kecondongan berbanding model mangkuk.

KitchenAid nampaknya tidak menawarkan apa-apa maklumat mengenai perbezaan di antara mereka selain dari apa yang jelas: salah satu daripada mereka lebih tinggi dengan lengan untuk memegang mangkuk, dan salah satunya adalah lebih pendek dengan kepala berengsel yang miring kembali. Tetapi yang lebih mahal “profesional” model semua ciri reka bentuk mangkuk-angkat, manakala model yang lebih murah semua kecondongan-kepala. Adakah ini bermakna mangkuk mengangkat lebih baik?

Saya memerlukan nasihat – haruskah saya mengecilkan reka bentuk mangkuk? Model mana yang dipilih oleh pembaca lain, dan adakah anda gembira dengan hasilnya? – Dihantar oleh Jen

Editor: Jen, saya juga tertanya-tanya tentang ini. Saya telah menggunakan kedua-dua model kecondongan dan mangkuk-mangkuk, dan saya memilih model mangkuk mangkuk untuk KitchenAid saya sendiri. Saya lakukan ini kerana saya mahu ia sesuai di bawah almari dapur, dan ada ruang yang cukup untuknya. Tiada ruang untuk memiringkan kepala di bawah sana. Juga, saya mahukan model yang lebih kuat.

Pembaca, adakah anda mempunyai lebih banyak wawasan tentang model mangkuk-mengangkat atau tilt-head DapurAid berdiri mixer? Mana yang anda ada?

Soalan seterusnya?

Berkaitan: Warna Baru (dan Bowl Kaca) dari KitchenAid

(Imej: Macy’s)