Sekarang bahawa Bulan Resolusi telah berlalu, sudah tiba masanya untuk beberapa salad yang lazat. Kami bercakap salad dengan gigitan! Salad dengan pelbagai jenis sayuran, dengan sesuatu yang renyah, sesuatu yang manis, dan di atas semua, sesuatu yang hangat. Februari adalah bulan yang panjang, sejuk, sehingga masa kini!

1. Salad Chickpea hangat dengan Cumin & Bawang Putih – Ok, salad ini tidak mempunyai sebarang sayuran. Kami berfikir bahawa menjadikannya lebih menarik, semacam jenis salad.

2. Salad Beet Golden Warm dengan Greens and Almonds – Salad ini hampir terlalu cantik untuk musim sejuk; bit merah keemasan terhadap sayur-sayuran segar membawa kami kembali ke musim panas dengan cara terbaik.

3. Butternut Squash Panas dan Salad Arugula – Kita tidak boleh mendapatkan cukup tambahan klasik ini untuk salad sebaliknya yang membosankan; Caramelized, potongan panggang dari skuasy butternut manis membuatkan kita kembali beberapa saat.

4. Salad Terung Panggang dengan Almond Smoked & Goat Keju – Terikan halus terung panggang halus dan keju kambing krim – kami akan makan ini terus keluar dari peti sejuk jika terdapat apa-apa sisa (tidak mungkin).

5. Farro Salad hangat dengan Sayuran panggang dan Fontina – Susun salib antara salad pasta dan nasi goreng, hidangan ini berfungsi dengan hampir setiap sayur-sayuran panggang dan makan tengah hari, makan malam, hidangan sampingan, dan apa saja di antara.

6. Salad Lentil yang berwarna-warni dengan Walnut & Herba – Bolehkah lentil menjadi seksi? Buat resipi ini dan cuba untuk menafikannya.

Berkaitan: 7 Cara Membuat Sebarang Rasa Salad Lebih Baik

(Imej: Faith Durand | Salad Lentil Panas)