Saya membuang bash epik pada hari Ahad sebagai penghormatan kepada teman lelaki saya. Dia sederhana tentang hari jadi, tetapi saya tidak dapat mengawal diri saya apabila diberi alasan kepada pihak. Tema tahun ini adalah rebus ikan gaya Selatan, dan anak lelaki itu tidak mengecewakan.

Semuanya bermula dengan e-mel kepada 25 rakan dan keluarga kami yang paling dekat. Saya akan menyediakan udang dan perigi (sosej, jagung, dan kentang) jika anda menyumbang hidangan pembuka, sampingan, dan / atau pencuci mulut. Biasanya kawan-kawan kita tampil dengan keripik tortilla biasa, salsa bergolak, dan salad yang dibungkus, jadi saya overcompensated dengan menyediakan beberapa faves saya sendiri, juga.

Kesilapan besar. Nampaknya orang benar-benar memutuskan untuk meningkatkan permainan mereka tahun ini. Sebagai permulaan, kami mempunyai BLT dip, gigitan bayam, ayam chimichanga dip, dan telur rebus. “Intermezzo” kami adalah popcorn jalapeno poppers yang dibungkus daging & ndash dan ya, mereka lebih baik daripada suara mereka. Saya boleh berhenti makan pada masa itu dan di sana, tetapi malangnya terdapat 35 paun mud mud bersedia untuk bertemu dengan pembuatnya. Oh, dan adakah saya menyebutkan bahu babi 10 paun yang saya memutuskan untuk menyikat “kalau tidak ada makanan yang cukup.” Yeah, cerita sebenar.

Selepas satu sesi yang menyedihkan untuk menyediakan dan mendidihkan ikan udang (setiap gadis dikehendaki meletakkan sekurang-kurangnya satu penangkap hidup ke dalam periuk. Bercakap tentang squeals!), Kami melayang di meja yang dipenuhi akhbar dan dikupas sehingga hati kecil kami dipenuhi. Di tengah-tengah melalui kegembiraan saya teringat mangkuk besar coleslaw dan gunung salad pasta yang menunggu dengan sabar di dalam peti sejuk. Saya mengetepikan mereka dan memberitahu semua orang untuk menggali, tetapi dengan cepat bertemu dengan mata kekeliruan dan panik. Terlalu banyak makanan, apa?!

Ia adalah satu perkara yang baik yang kita telah croquet dan badminton untuk memastikan keseronokan semua orang akan pergi. Itulah, dan julep mint julep dan zaitun lemon yang diserahkan berat. Kami memerlukan semua makanan itu untuk menyemarakkan keseronokan! Tetapi parti itu tidak berakhir di sana, kerana kami tidak pernah mencicipi pencuci mulut. Dan dalam fesyen Selatan benar, kami menyelamatkan yang terbaik untuk yang terakhir. Sebagai tambahan kepada kuih kue coklat yang “terkenal”, terdapat kek hiasan, pai kapur utama, fudge coklat, dan tartelette berminyak. Selamat ulang tahun kepada kami.

Parti terus menerus ke dalam jam itu, dan saya fikir ia adalah satu cara hebat untuk berdering dalam 2-9 besarnya. Malangnya selepas itu, saya menyedari mengapa saya hanya membuang parti seperti ini sekali setahun. Bercakap tentang kekacauan! Tetapi lelaki itu berbaloi. Hanya sekarang ia akan menjadi sukar ke puncak. Apa yang akan saya lakukan selama tiga puluh tahun?

Berikut adalah resipi untuk coleslaw buttermilk yang saya cuba-benar. Saya fikir semua orang memerlukan resipi slaw klasik, dan ini dijamin untuk memuaskan. Ia adalah bahagian Selatan yang sangat klasik & ndash yang sejuk, berkrim, dan tiada kedutan mewah. Bukan sahaja ia berdiri dengan baik sendiri, tetapi ia menyanyi apabila menumpuk di atas barbeku ditarik babi dan drizzled dengan sos cuka buatan sendiri. Ia akan membuat penampilan pada semua musim panas saya, dan semoga sekarang juga anda.


Classic Buttermilk Coleslaw

Hidangan 6

  • 1

    (Beg 16 ounce) campuran coleslaw

  • 1/2 cawan

    ditambah 2 sudu besar dengan mayonis berkualiti

  • 1/2 cawan

    buttermilk

  • 1/4 cawan

    cuka sari

  • 1 sudu

    gula

  • 1/2 sudu teh

    garam kosher

Campurkan semua bahan sehingga dicampur dengan teliti. Laraskan bumbu, jika dikehendaki. Chill sehingga bersedia untuk berkhidmat. Ini boleh dibuat kira-kira dua jam lebih awal, tetapi lebih lama lagi dan ia akan kehilangan masalahnya dan mungkin menjadi berwarna dari kubis ungu.

Berkaitan: Crunchy, Creamy, Cool: 8 Resipi Summer untuk Coleslaw

(Imej: Nealey Dozier)