Hujung minggu ini, kami dirawat dengan martini kotor yang istimewa dari kami bersama jeruk kegemaran di bandar, Pilihan Rick. Hanya dalam masa. Dalam usaha untuk menyediakan anda untuk musim panas, kami akan memulakan satu minggu resipi koktel yang asal, dan kami bermula dengan bang: it’s time Pickletini.

Hujung minggu ini kami mengadakan pesta buku kecil di pejabat untuk pelancaran buku baru Maxwell. Para tetamu telah dirawat oleh martini yang dibuat oleh rakan-rakan kami di Rick’s Picks: ramuan khas menggunakan bisikan air garam dari balang Rick’s Spears of Influence. Bertukar zaitun lama yang membosankan untuk beberapa pucuk acar, dan anda mempunyai pickletini.

Kami mengguncang minuman plastik jenis cawan ini kerana kami melayani kira-kira seratus orang media yang dahaga, tetapi biasanya kami mencadangkan gelas martini yang betul. Walau bagaimanapun, pickletini adalah urusan biasa, jadi jangan takut memecahkan acuan dan tidak konvensional. Memandangkan apa yang kita lihat pada penghujung petang, satu-satunya nasihat adalah untuk menjaga bar di atas enam auns dan ke bawah. Bayi ini kuat.

Pickletini

5 bahagian vodka berkualiti
1 bahagian vermouth
1 garam garam dari balang Spears of Imluence
2 keping berukuran zaitun dari Spear of Impluence

Goncangkan cecair dalam pengocok martini dengan ais, tuangkan ke dalam gelas dengan dua kepingan acar.

Berkaitan: Petua DIY: Cara Membuat Pickles Dill

(Imej: Aaron Able)