Dua tahun yang lalu saya tersandung pada penerangan tentang koktail musim panas yang menarik: pukulan Campari dihiasi dengan IPA, berkhidmat dengan ais dan sentuhan lemon. Satu sial pahit adalah semua yang diambil; Saya terpikat dengan apa yang telah menjadi aperitif musim panas kegemaran saya. Pernahkah anda mencubanya??

Saya pada mulanya melihat minuman dalam artikel New York Times mengenai koktail musim panas 3-ramuan, yang menggambarkannya sebagai “kerja genius yang kering yang masak ketika es mencair dan ale hangat, sebagai reaksi sitrus pahit dengan hop bunga, sebagai pecah berair daripada limau gedang meletup seperti matahari terbenam panci di kaki langit. ” Bolehkah ia berbunyi lebih sempurna untuk malam musim panas?

Baca artikel: Summer Cocktails Made Simple di The New York Times

Campari, ais, dan setengah botol hoppy India pale ale menggabungkan untuk membuat minuman yang menyegarkan pahit dan tidak terlalu alkohol, dengan mereka yang dijanjikan pecah anggur. Mudah untuk membuat tetapi mengagumkan kompleks di dalam kaca, ia adalah minuman yang saya gunakan untuk menyegarkan permulaan musim panas, dan beralih ke lagi dan lagi sepanjang musim.


Campari & IPA Spritzer

Membuat 1 minuman

  • 1 1/2 auns

    Campari

  • 1/2 botol

    (6 auns) bir IPA

  • Lemon twist, untuk hiasan (pilihan)

Isikan kaca dengan ais. Tambah Campari. Perlahan-lahan tuangkan bir. Jika garnishing dengan lemon, potong kulit lemon ke atas minuman untuk melepaskan minyak, dan gosok sekitar rim kaca. Drop menghias ke dalam kaca dan berkhidmat.

Nota Resipi

Diedit dari catatan asalnya diterbitkan pada 30 Jun 2011.

(Imej: Anjali Prasertong)