Apabila kita bercakap mengenai makan malam stik yang hebat, kita benar-benar bercakap mengenai gambaran besar tentang apa yang ada pada piring anda. The stik adalah depan dan tengah, tetapi sisi yang membuatnya merasa istimewa. Malah, ketika datang ke makan malam steak, pihak yang sangat baik dapat mencuri persembahan. Dalam siri ini pada Sisi Stiker kami berkongsi resipi untuk pemutar tempat kejadian jadi pastikan anda meninggalkan bilik yang banyak di atas pinggan!

Untuk menuntut apa sahaja yang terbaik adalah pernyataan yang berani, dan bukannya saya mengambil ringan. Jadi apa yang membuat kentang ini dua kali dibakar layak seperti gelaran yang tinggi? Untuk bermula, mari kita lihat inspirasi. Kami mengambil segala yang kami sayangi tentang kentang bakar dan kentang tumbuk ultra-krim, dan membawa mereka bersama-sama untuk hasil yang lebih baik daripada jumlah bahagiannya.

Ini kentang dua kali dibakar menyampaikan kulit rangup ditambah dengan bulu, pengisian ultra kaya. Bersama-sama mereka membuat kentang dua kali dibakar cukup kuat untuk mencuri perhatian pada piring anda, dan mengingatkan sesuatu yang anda akan memesan di steak mewah.

(Kredit imej: Lauren Volo)

Masak Kentang dalam Ketuhar

Walaupun terdapat tiga kaedah untuk membuat kentang panggang, anda akan mahu melepaskan gelombang mikro dan periuk perlahan untuk versi ini. Ketuhar adalah kaedah terbaik apabila membuat kentang dua kali dibakar. Dua pusingan masa pembakar di dalam ketuhar menghasilkan kulit luar yang teguh, kering dan renyah yang tidak dapat dicapai apabila menggunakan microwave atau periuk perlahan.

Dapatkan resipi: Cara Bakar Kentang dalam Ketuhar

(Kredit imej: Lauren Volo)

The Filling Is Best Mixed Warm

Ia bukan hanya di luar yang penting – tumpuan sebenar kentang dua kali dibakar adalah pengisian yang kaya dan berkrim di dalamnya. Fikirkannya sebagai kentang tumbuk desa, dengan kelebihan halus.

Caranya untuk benar-benar memaku pengisian adalah mencampurkannya bersama-sama sementara kentang masih hangat. Beri mereka beberapa minit untuk menyejukkan selepas keluar dari ketuhar pada kali pertama, kemudian ambil tuala pinggan yang bersih untuk menahan setiap kentang apabila anda memotong dan menjejakkan daging. Mentega dengan cepat mencairkan ke dalam daging dan krim masam dan susu mudah dimasukkan untuk menghasilkan tekstur yang kaya dan sejuk.

Lebih Cantik, Lebih bijak Ambil Bayi yang dihidang
Ini baldu “creamed” bayam bergantung pada trik cerdik untuk memberikan keseronokan yang lazat.

Salad Salad Iceberg dengan Pembungkusan Keju Biru Homemade
Bawa salad irisan steak klasik ke steak makan malam di rumah malam ini!

Cendawan Balsamic 15-Minute Buttered
Apabila steak berada di menu, anda boleh mengambil cendawan paling murah, paling setiap hari dan mengubah …

Kentang Dua Kali Terbaik
Kentang terbaik dua kali dibakar mempunyai kulit rangup dan pelincir, pengisian ultra kaya – dan ia hanya mungkin …

Lobak Bourbon-Glazed
Tepat bagaimana anda mahu makan wortel dengan makan malam stik.

Cara Membuat Bayam Terjebak
Bayam yang berbudaya baik adalah wahyu yang mengubah hidup.

Fries Oven Terbaik untuk Membuat di Rumah
Mereka adalah sampingan yang mudah untuk burger hari minggu, makan malam steak malam, atau bahkan sebagai makanan ringan untuk …

Cara Membuat Koktel Udang Sempurna dengan Koktel Klasik …
Koktel udang kelihatan mewah, tetapi ia adalah resipi yang cepat dan beraroma yang anda ingin tahu dengan hati.

Cara Membuat Macaroni & Keju Panggang Klasik
Setiap orang memerlukan resipi mac dan keju yang padat di poket belakang mereka – satu yang boleh ditarik keluar …