Selepas kemenangan dramatik mereka di Piala Dunia minggu lalu, kami masih belum berjaya mendapatkan semangat Sepanyol daripada sistem kami. Dan untuk kita, sudah tentu itu bermakna makanan Sepanyol! Hidangan ini mengatakan Sepanyol kepada kami lebih daripada apa-apa lagi. Apa hidangan Sepanyol yang anda suka?

1. Paella a la Marinera dari Saveur – Beg, meminjam, atau mencuri pan paella yang sebenar untuk membuat ini sahih. Dan jangan lupa kunyit itu!

2. Kencing dan Chorizo ​​kukus dari Epicurious – Kami suka pasangan ini kepingan manis dengan sosej chorizo ​​berasap.

3. Manchego Cheese Triangles dengan Quince Preserve dari BBC Good Food – Keju kaya dan kental ini adalah salah satu kegemaran kami dari Sepanyol.

4. Gazpacho Andaluz yang sejuk dari Kitchn – Segar dan beraroma, gazpacho adalah permulaan yang sempurna untuk sebarang hidangan.

5. Sopa de Ajo dari Makan Serius – Jika anda mencari sesuatu yang berbeza daripada gazpacho, cuba sup kekacang ini.

6. Tortilla Espanola dari Makanan & Wain – Lebih seperti frittata yang dipenuhi kentang daripada jenis tortilla yang kita kenal, inilah tapa larut malam di mana-mana di Sepanyol.

7. Pescado a la Sal dari Jamie Oliver – Baking ikan dalam kerak garam adalah penyediaan Bahasa Sepanyol klasik.

8. Porsi Riben Gaya Sepanyol Panggang dengan Romesco Sauce dari Bon Appétit – Sos Romesco berasal dari Catalonia dan menambah rasa manis untuk hidangan ini.

9. Kopi Flan dari Gourmet – Penyerapan kopi meletakkan spin sedikit pada pencuci mulut tradisional Sepanyol ini.

10. Churros Mini-Dusted dari Epicurious – Sangat dicelup dalam coklat cair.

Dan tentu saja, kita perlu mempunyai sebotol wain Sepanyol dengan hidangan kami!

Apa hidangan Sepanyol kegemaran anda?

Berkaitan: Cuba malam ini! White Sangria

(Imej: Todd Coleman / Saveur, Romulo Yanes / Epicurious, BBC Makanan yang Baik, Monika Kotus / Crumpet dan Kek, Nick Kindelsperger / Makan Berat, Quentin Bacon / Mikkel Vang / Gourmet, Lisa Hubbard / Epicurious)