Menjelang awal Mei ia telah mencapai 90 ° F di Charlotte dan saya mula panik: Jika ini musim bunga di bandar baru saya, apa yang menjadi musim panas akan menjadi seperti? Ternyata ia hanya panas dan lebih lembap – selamat datang ke Selatan! Jadi semasa saya biasanya meringankan makanan saya hanya beberapa bulan yang melekat di rumah di Timur Laut, saya telah melakukannya selama berbulan-bulan di sini.

Saya suka dengan mudah, bergetar dengan pemanasan musim panas, tetapi makanan tidak masak atau hampir tidak masak akhirnya akan menjadi agak meletihkan. Biarkan ia berjalan-jalan di lorong di Trader Joe untuk menyembuhkan keletihan saya. Saya dapati satu perkara yang membuat saya teruja dengan makanan musim panas lagi: salmon salai yang panas.

Salmon Smoked Hot Trader Joe Joe Adalah Hal Terbaik Yang Terjadi untuk Makanan Summer Saya

Hidangan sederhana, tidak masak seperti salad dan sandwic telah diulang untuk makan tengah hari dan makan malam di dapur saya dari saat suhu meningkat. Perkara-perkara seperti kacang dan ayam rotisserie adalah cara yang mudah untuk merangkak daya tahan makanan ini, tetapi saya bosan dengan rutin yang sama. Pedagang salmon salai panas Trader Joe adalah rangsangan rasa saya telah hilang.

Lain-lain salmon asap panas ada di kedai runcit lain, tetapi saya benar-benar perlu mengatakan yang ini adalah yang terbaik yang saya rasakan. Ia mempunyai jumlah yang sempurna dari rasa berasap dan tidak terlalu asin – masalah yang saya dapati dengan orang lain yang saya telah cuba. Oh, dan ia pecah menjadi potongan-potongan yang bagus, begitu mudah, anda bahkan tidak memerlukan garpu untuk melakukannya.

Keadaan salad makan malam yang tidak pernah dimasak malam tadi: Greens dan cukes dari @southendmarketclt, keju kambing, salmon asmara #traderjoes kegemaran saya yang hangat dan semua perasa bagel, semuanya dilemparkan dengan vinaigrette. Oh, dan focaccia #italianish untuk ukuran yang baik.

Satu jawatan yang dikongsi oleh Sheela Prakash Fiorenzo (@sheelafiorenzo) pada

Bagaimanakah saya menggunakannya? Biarkan saya mengira cara. Sebagai permulaan, saya suka ia memotong salad hijau – satu pakej membahagi dua salad makan malam dengan sempurna. Peppery arugula adalah asas kegemaran saya dalam keadaan ini, tetapi cukup banyak kerja hijau yang lembut. Saya biasanya akan menambah sayur-sayuran bermusim ke dalam mangkuk – ia asparagus blanched pertama, timun segar segar, dan tidak lama lagi saya akan menukar dalam kacang hijau. Kadang-kadang saya membuang kentang bayi separuh yang saya telah direbus atau dibakar ke dalam campuran untuk sedikit lebih besar, tetapi lebih sering daripada tidak saya hanya akan melayani salad dengan roti berkerak.

A vinaigrette asas, biasanya berpengalaman dengan Dijon untuk menambah tang krim, pakaian hal, dan kerana keju membuat semuanya lebih baik, saya cenderung untuk meremukkan keju kambing atau feta di atas. Wahyu terkini saya adalah untuk menyelesaikan setiap salad kami dengan taburan yang sihat semua rempah bagel yang semuanya kerana ia menambah kerumitan dan berasa seperti pasangan semula jadi dengan salmon asap.

(Kredit imej: Ghazalle Badiozamani | Kitchn)

Di luar salad hijau, salad kacang hitam ini telah menjadi hidangan berulang hari ini. Saya juga memotong salmon itu, menggabungkannya dengan sedikit cincang bawang merah atau bawang, beberapa mayo atau yogurt Yunani, apa jua tumbuh-tumbuhan segar yang saya telah tumbuh di taman bekas saya di balkoni, dan memerah lemon besar. Saya menumpahkan campuran pada roti bakar atau hanya menyusutnya dengan Triscuits. Apabila tomato berada dalam musim, saya mempunyai rancangan besar untuk menggantikan bacon untuk kepingan filet dalam mashup BLT yang tidak masak.

Pernahkah anda mencuba fillet salmon salai panas Joe? Bagaimanakah anda menggunakannya??