Adakah anda mempunyai jualan bakar yang datang musim ini? Mungkin anda mempunyai resipi kegemaran yang selalu terbang di luar meja? Kami mengumpulkan jualan bakar pertama kami tahun lepas dan sedikit terkejut oleh beberapa penjual terbaik. Kami mempunyai beberapa petua dan resipi di bawah untuk membantu membuat penjualan bakar anda berjaya.

Apabila kami menganjurkan jualan bakar pertama kami tahun lepas, kami mengambil keputusan untuk memilih resipi dengan rasa yang sangat menarik, memikirkan kreativiti kami akan memenangi pembeli yang berpotensi. Kue coklat kami ditipu dengan kismis gin-direndam dan bar lemon kami tidak membungkus bukan satu-satunya tetapi dua jenis halia. Mereka berdua agak baik, dan akhirnya kami menjualnya semuanya, tetapi mereka pastinya bukan penjual yang paling hangat.

Apa yang terbang dari meja? Nah, beberapa penjual yang paling baik adalah jelas dan yang lain mengagumkan. Jika anda mempunyai penjualan bakar yang datang, kami mempunyai beberapa petua untuk membuat item yang paling menarik.

Coklat, Coklat, Coklat
Kadang-kadang pilihan yang paling jelas adalah yang terbaik. Pasti, ia bagus untuk mempunyai kepelbagaian, tetapi tiada apa yang menimbulkan kek coklat kuno yang baik.

Resipi: Brownies Chocolate Ultimate Hershey

Lebih banyak untuk Wang Anda
Jika anda membuat kuki, buatnya lebih kecil dan bungkusannya dengan beberapa beg. Pembeli akan berasa seperti mereka mendapat tawar-menawar.

Resipi: Coklat Coklat dan Kue Kismis Kue Kacang

Long Live Cupcakes
Fikirkan trend cupcake sudah berakhir? Fikir semula. Jangan percaya kita? Lihat sahaja berapa cepat mereka hilang dari meja jualan bakar anda.

Resipi: Lemon Cream Pie Cupcakes

Pergi Vegan
Rawat Vegan pasti popular, terutama jika tidak banyak pilihan vegan lain. Tetapi hanya kerana ia tidak dibuat dengan tenusu atau telur tidak bermakna ia perlu menjadi lebih sihat. Vegan suka memanjakan juga!

Resipi: Vegan Chocolate Ginger Orange Cupcakes (Ini satu ancaman triple!)

The Wild Cards
Sekarang kita telah membuat beberapa peraturan yang disebut “bebas” untuk memecahkan mereka. Kami perhatikan pada jualan bakat pertama kami bahawa sesetengah kue lavender dan kek coklat rosemary sangat popular dengan pelanggan lelaki. Kami tidak semestinya meramalkan bahawa, tetapi itulah yang berlaku apabila anda fikir anda mempunyai semua orang yang tahu – mereka mengejutkan anda.

Resipi: Kue Teh Earl Grey

Beberapa Tips Lagi
Apabila membungkus barangan anda, pastikan orang dapat dengan mudah melihat barang tersebut. Elakkan mana-mana busur besar atau pelekat di bahagian atas pakej, kerana orang akan melihat ke bawah di meja ketika mereka berbelanja. Juga, jika anda menggunakan selofan, jangan bungkus bersama-sama di bahagian atas. Ia akan kelihatan cantik, tetapi anda akan menyembunyikan hidangan lazat anda.

Juga, cari resipi yang boleh dibuat satu atau dua hari terlebih dahulu. Ia mengambil sedikit masa untuk membungkus item secara individu, jika anda pergi laluan itu, dan anda tidak mahu melakukan semua kerja pada minit terakhir.

Apakah tip dan resipi jualan bakar terbaik anda? Beri tahu kami di dalam komen.

Berkaitan: Meditasi Hujung Minggu: Sambutan Jualan Bakar

(Imej: pengguna Flickr tannazie, berlesen di bawah Creative Commons)