Sebelum ini, kami memberitahu anda tentang strategi parti koktel kami yang melekat pada dua atau tiga hidangan (bukan lapan atau sembilan) yang kelihatan hebat dan memberi makan kepada orang ramai. Inilah yang kami hanya berkhidmat: lidi tomato bertumpuk tinggi di atas piring, berpakaian dengan minyak wangi kecil yang mengambil masa dua minit untuk membuat.

Kami pada dasarnya mengambil salad kaprese dan meletakkannya pada tongkat, dan tidak syak lagi anda telah melihat variasi lidi ini pada bufet atau dua di dalam hari anda. Tetapi mereka benar-benar sukar untuk tidak suka, dan mereka tidak boleh menjadi lebih mudah untuk dibuang bersama.

Kami membeli bocconcini, bola mozzarella bersaiz gigitan, untuk membuat proses lebih cepat, tetapi anda juga boleh memotong bola besar mozzarella menjadi ketulan. Pada setiap tusuk sate, kami meletakkan tiga tomato anggur dan satu keping keju.

Untuk minyak wangi, kami menggabungkan beberapa helai daun basil segar dalam pengisar dengan minyak zaitun yang mencukupi untuk menjadikannya cecair dan berkrim. Kami meletakkannya melalui penapis, memikirkan kita akan mendapatkan minyak hijau yang jelas di hujung yang lain, tetapi kebanyakan bit basil datang melalui penapis. Kali berikutnya kita tidak akan mengganggu dengan langkah itu; Bit Basil adalah pop warna yang bagus.

Kerana kami mengangkut piring ini ke lokasi yang lain untuk pesta, kami meletakkan minyak wangi kami dalam botol perasan dan menyerapnya apabila kami sampai di sana. Selesai!

Berkaitan: Soalan untuk Allie: Pembuka untuk Parti Cocktail Bebas Tekanan?

(Imej: Elizabeth Passarella)