Saya telah menjadi sangat ingin tahu tentang kit homebrew satu galon dari Brooklyn Brew Shop. Mereka direka untuk penghuni pangsapuri (semak!) Yang tidak mempunyai banyak ruang untuk peralatan pembuatan bir (double check!) Tetapi yang masih mahu mencipta bir hebat (cek tiga kali). Bercakap mengenai pembuatan mikro!

Hampir semua yang anda perlukan untuk jag satu galon homebrew termasuk dalam bungkusan: biji-bijian, hop, ragi, serbuk sanitizing, tongkat siphon dan hos, dan jag itu sendiri. Satu-satunya perkara yang anda perlukan untuk menyediakan diri anda adalah periuk, penapis, botol, topi, dan capper (atau botol swing-top). Kit akan membuat kira-kira dua enam pek bir.

Suami saya dan saya mengikuti arahan Brooklyn Brew Shop tepat semasa membuat batch (lihat di tayangan slaid di atas). Kami telah menderita dari bahagian yang saksama kami mengenai arahan pembuatan bir yang tidak tertulis dan mengelirukan, jadi kami mendapati Kedai Brew menjadi menyegarkan secara lurus dan komprehensif. Mereka melakukan tugas yang baik untuk memberi penekanan di mana anda perlu berhati-hati dan apabila ia adalah baik untuk berehat.

Saya juga terkesan dengan betapa mudahnya untuk mencipta bir serbuk ini. Apabila kami mula membancuh, semua bijian telah disampaikan kepada kami sebagai pemoles bir yang bir dan bukan sesuatu yang perlu dicuba sehingga kami lebih berpengalaman. Brooklyn Brew Shop tidak mengambil apa-apa pengetahuan bru, tetapi kami benar-benar menganggap bahawa kit ini akan dapat dilakukan untuk pemula sebagai pembuat bir yang berpengalaman.

Perkara lain yang menyerang saya semasa membuat kit ini ialah bagaimana tidak bimbang saya. Suami saya dan saya adalah ketakutan yang kronik, terutamanya apabila ia datang untuk membakar, dan kami berdua berkata demikian. Kami fikir ia sebahagiannya kerana kami kurang bimbang tentang minuman satu galon – kurang berkisar daripada dengan kumpulan lima galon penuh. Tetapi ia juga kerana menghasilkan jumlah yang lebih kecil hanya lebih mudah. Lebih mudah untuk mengekalkan haba yang konsisten. Ia lebih mudah untuk menyebarkan biji-bijian. Lebih mudah untuk memindahkan cecair ke fermenter. Semuanya lebih mudah.

Satu-satunya negatif yang kita boleh fikirkan adalah bahawa membikin batch satu galon mengambil kira jumlah masa yang sama sebagai kumpulan penuh. Maksudnya, ke atas empat jam sebaik sahaja anda faktor dalam masa yang diperlukan untuk mendapatkan teratur, sanitisasi, tunggu air mendidih atau wort sejuk, dan sebagainya. Dalam beberapa deria, jika ia akan membawa kita jumlah masa yang sama, kita lebih suka menyusun satu kumpulan besar dan melakukannya dengan.

Kemudian sekali lagi, apabila anda mengeluarkan biji besar, anda terjebak dengannya. Walaupun kami suka apa yang kami buat, kami mendapati bahawa kami mula bosan dengan sekitar enam pek kelima. Dengan satu gelen ini, kami boleh mencampurakan pilihan bir kami lebih kerap. Dan ini menjadikan kami sangat teruja! Sebenarnya, kita mungkin perlu membeli beberapa jag penapaian satu galon…

Kumpulan pertama kami dalam Brooklyn Brew Shop’s Everyday IPA masih dalam penapaian. Semak semula dengan kami dalam beberapa minggu lagi dan kami akan mempunyai kajian percubaan kami.

Sementara itu, mengapa tidak mengambil kit satu gelen anda sendiri dan dapatkan homebrewing?!

One-Gallon Beer Kit, $ 40 dari Brooklyn Brew Shop

Pernahkah anda mencuba mana-mana kit Brooklyn Brew Shop? Apa yang anda fikir tentang satu-galon bir?

Berkaitan: Ulasan Homebrew Kit: Brewer’s Best Imperial Pale Ale

Apartment Therapy Media membuat segala usaha untuk menguji dan mengkaji produk secara adil dan telus. Pandangan yang dinyatakan dalam kajian ini adalah pandangan peribadi pengulas dan ulasan produk tertentu ini tidak ditaja atau dibayar oleh apa-apa cara oleh pengilang atau ejen yang bekerja bagi pihak mereka. Walau bagaimanapun, pengeluar tidak memberi kami produk untuk tujuan ujian dan kajian semula.

(Imej: Emma Christensen)