Ia mendebarkan dalam beberapa cara untuk menjadi tuan rumah perhimpunan besar. Datanglah Kesyukuran, rumah anda tiba-tiba hangat dan penuh dengan keluarga dan kawan-kawan berkongsi makan bersama bersama. Walaupun makan malam duduk dengan semua makanan di atas meja mungkin kelihatan seperti potret hidangan tradisional, kita tahu bahawa hidangan itu adalah cara yang paling bebas tekanan untuk memberi makan orang ramai.

Tetapi ada beberapa kunci untuk membuat bufet Kesyukuran anda berjaya. Berikut adalah tiga petua dan kiat yang perlu dilakukan semasa anda merancang untuk makan malam yang besar.

1. Semak inventori pinggan hidangan anda.

Jangan berakhir dengan mod panik apabila anda tidak dapat menemui bakul untuk menyampaikan roti gulung. Sebaliknya, ambil beberapa saat sekarang untuk menyerang dapur anda untuk melihat apa yang anda miliki dari segi hidangan piring, mangkuk, peralatan, dan lebih lagi. Lebih baik? Tulis hidangan yang anda akan ada pada nota melekit atau kepingan kecil kertas dan menyerahkan setiap hidangan sebuah kapal yang melayani supaya anda akan 100 peratus pasti setiap hidangan akan mempunyai rumah.

Baca lebih lanjut: Cara Terbaik untuk Memastikan Anda Mempunyai Hidangkan Hidangan yang Memberi Kesyukuran

(Kredit gambar: Rachel Joy Barehl)

2. Rancang laluan buatan.

Bufet sepatutnya mempunyai aliran yang jelas kepadanya supaya para tetamu tidak akan mengalami masalah untuk mengetahui di mana untuk bermula. Di mana anda menetapkan plat bertindak sebagai isyarat jelas untuk permulaan garisan. Letakkan perkakas pada hujung yang berlawanan supaya tetamu boleh merebutnya yang terakhir, dalam perjalanan ke meja.

Berkaitan: Tetapkan Jadual untuk Crowd Thanksgiving dengan Plat White Murah ini

3. Tentukan pesanan hidangan.

Orang ramai cenderung menyelam di kepala pertama apabila mereka memukul meja bufet, dan mula mengisi plat mereka dengan segera, jadi secara semula jadi mereka mengambil lebih banyak apa yang ada di awal meja dan kurang dari apa yang di hujungnya. Mengetahui itu, berfikir tentang menyusun makanan dari roti yang banyak, seperti roti, salad, dan sisi – untuk lebih banyak item dan hidangan utama. Dengan cara itu, anda boleh berasa lebih yakin bahawa akan ada cukup segala-galanya, walaupun anda mempunyai kurang untuk melayani, untuk semua orang.

Berkaitan: Bagaimana Mengemudikan Kesyukuran untuk 10 pada Belanjawan $ 100

Apa tip lain yang baik untuk hosting dan menubuhkan bufet percutian yang baik?