Kami terjumpa Didi Davis dan barisan gula gula artinya, garam, minyak, dan bumbu lain ketika dia muncul di pasar petani Copley Square pada akhir ekor musim beberapa tahun lalu.

Untuk berfikir, kami hampir tidak dapat menemui Didi Davis Food sepenuhnya!

Kami menjadi ketagih dengan dia “Vikki Asap Vikis Denmark” di tempat kejadian dan telah menambah secubit ke burger dan sup kami sejak.

Beruntung untuk kami, Didi juga menyimpan kedai dalam talian supaya kami dapat menikmati produknya sepanjang tahun.

Kami juga peminat besar Gula Emas Spiced, campuran gula emas Hawai, kayu manis, pala, dan allspice. Ia menambah kerumitan dan rasa rasa yang ditaburi di bahagian atas scone dan muffin – dan juga keju kotej kegemaran kami dan sarapan buah!

Selain garam dan gula, Didi Davis Foods membawa pelbagai jenis minyak kacang, cuka, dan honeys. Jika anda boleh mendapatkan tangan anda, campuran “cranstachio” nya cranberry dan pistachios New England setempat adalah seperti apa yang anda rasakan sebelum.

Didi Davis belajar dan bekerja dengan Madeleine Kamman selama lebih dari 10 tahun dan kini merupakan pengarang beberapa buku masak sendiri. Pengalamannya terbukti dalam penjagaan dan ketukangan yang dia masukkan ke dalam produknya. Semak resipi di laman webnya untuk inspirasi mengenai cara kreatif untuk memasukkan produknya ke dalam masakan anda!

Ambil pengintip di sekitar kedai dalam talian Didi Davis Foods untuk melihat semua produknya yang indah, atau menangkapnya di pasar petani Copley Square pada hari Selasa dan Jumaat!

Berkaitan: Penzeys Spices

(Imej: Makanan Didi Davis)