Roti sedikit keping baguet dalam ketuhar, tampar pada penyebaran, dan sebut malam itu. Kami suka apa-apa makanan pembuka yang kami boleh berkhidmat pada pusingan roti bakar (crostini, jika kita mendapat mewah). Mereka mudah bagi tetamu untuk mengambil dan makan dalam satu atau dua gigitan, dan anda benar-benar boleh membuat mereka keluar dari apa-apa tapenade, irisan daging yang nipis, keju dan hujan renyai madu, anda namakannya. Berikut adalah 10 pilihan yang akan menjadi hebat untuk parti percutian.

Sekali lagi, mari kita ulangi: Anda boleh membuat crostini daripada apa-apa. Sebarkan pada beberapa Nutella, tambah pisang yang dihiris dan walnut yang hancur, dan anda mempunyai versi yang manis. Ambil celup kegemaran anda dan bahagiankannya di atas bungkus roti bakar, kemudian tambah sebilangan prosciutto untuk masing-masing. Heck, atas beberapa toasts dengan keju dan herba dan menjalankan mereka di bawah broiler (tidak ada yang tidak suka toast roti!). Anda mendapat idea itu.

BARISAN TERATAS:

• 1. Beet pada Crostini dengan Keju Kambing, dari Kitchn. Salah satu daripada stand kami. Anda boleh memanggang bit dan memotong mereka atau menggunakan bit acar siap sedia untuk pergi dari Rick’s Picks (yang menyediakan resipi ini).

• 2. Keju Crostini Kambing dengan Orange dan Black Lemon Marmalade, dari Selamat menjamu selera. Keju kambing adalah semulajadi untuk pembuka selera ini-mudah disebarkan dan bermain dengan banyak bahan-bahan lain. Kami suka idea marmalade manis dan tart. Plus, ia sangat bermusim.

• 3. Smoked Salmon dan Toffee Cheese Toasts, dari Simply Recipes. Lihat? Kami memberitahu anda keju kambing adalah popular. Pembuka selera ini tidak melibatkan banyak pakej pembukaan. Mudah mudah.

• 4. Cheesy Roti, dari Simply Recipes. Kami tidak dapat menyampaikan satu lagi dari Elise-keju roti keju yang langsung kami yakin akan menjadi punca parti itu. Suka bawang hijau dengan sedikit warna.

• 5. Crostini dengan Krim Beef dan Horseradish, dari Memasak Halus. Sangat biasa tetapi lazat semuanya sama, terutamanya jika anda mahukan sesuatu yang sedikit lebih besar untuk pesta pembuka selera sahaja.

BARISAN BAWAH:

• 6. Cendawan Beras pada Chive Butter Toast, dari Smitten Kitchen. Deb mengatakan ini seperti kaviar, dan kami percaya kepadanya. Cendawan cendawan dicincang halus dan disajikan pada roti bakar yang halus. Syurga.

• 7. Crostini alla Romana, dari Giada de Laurentiis. Ini memerlukan lebih banyak kerja daripada yang lain, tetapi gabungan prosciutto, mozzarella, dan goreng bijak goreng (mmm) adalah penggemar orang ramai.

• 8. Pear Pecan Toasts, dari Martha Stewart. Ia bagus untuk mempunyai sesuatu yang sedikit manis, walaupun jika sebelum makan malam. Untuk toasts ini, anda mencampurkan roquefort dengan krim berat untuk membuat penyebaran licin, kemudian tambah pir dan kacang. Kami mengesyaki penyebaran itu membantu menyimpan segala sesuatu di tempat supaya mudah dimakan.

• 9. Herb Crostini dengan Blue Cheese Spread dan Bawang Caramelized Relish, dari My Recipes. Kami suka idea menyikat roti dengan herba sebelum memasaknya-dimensi rasa lain.

• 10. Terung Caponata, dari Kitchn. Kami menunjukkan resipi yang digunakan dalam sandwic, tetapi kami membuatnya sepanjang masa sebagai mencelupkan atau pembuka roti pada roti bakar. Ia berfungsi dengan baik, jadi mudah untuk maju.

Berkaitan: Galeri: Pembuka selera Holiday dari The Kitchn