Kali ini tahun saya mendapati diri saya membakar banyak. Bahagian yang sukar? Kebanyakan item akhirnya dibawa ke pesta atau acara. Tidak kira apa cara pengangkutan yang ia jalankan, ia sentiasa tertekan. Oleh itu, pada tahun ini, saya telah menumpukan perhatian kepada beberapa kue yang tidak menyenangkan. Tidak ada pembekuan yang sempurna untuk bangkai atau kot kasar untuk dikalahkan.

Walaupun saya ingin berfikir bahawa saya adalah angsa anggun yang paling angan, yang tidak boleh jauh dari kebenaran. Sekiranya ada sesuatu di atas lantai, saya pasti akan pergi ke sana, walaupun saya tahu ia wujud. Adakah suara itu biasa? Kerana warisan saya (kerana anda mendapat semua perkara yang baik dari ibu bapa anda betul-betul?) Rahmat, saya telah merosakkan lebih daripada satu kek dan walaupun semua orang sentiasa cepat berkata, “Tidak apa-apa ia masih terasa luar biasa” ia mengambil semua yang saya perlu mengisapnya dan tidak menangis di sudut.

Oleh sebab itu, saya telah melihat beberapa kek dengan dibina dalam peti besi. Jadi bagaimana jika ia tergelincir dalam pembawa anda apabila kereta api berhenti? Ia tidak akan menjadi masalah apabila anda tidak boleh mendapatkan mantap serbuk anda untuk membuat pangkalan yang baik untuk lapisan frosting anda yang sebenar, kerana tidak ada yang akan melihatnya.

Berikut adalah 3 pilihan dari sekitar internet yang kelihatan sangat enak. Pernahkah anda melihat sesuatu yang serupa? Biarkan kami pautan dalam komen di bawah!

• Chocolate Quake Cake dari Sprinkle Bakes

• Vanilla Malt Sprinkle Bark Cake dari Ice Cream Spicy

• Kek Kuih Coklat dari Art of Dessert

Berkaitan: Cara Membuat A Chocolate Cake Collar

(Image: Sprinkle Bakes, Ice Cream Spicy, Art of Dessert)