Beberapa minggu lalu, kami sedang melepak dengan Kate Payne dari Panduan The Hip Girl To Homemaking apabila dia bertanya, “Hei, adakah anda suka sesetengah tembikai tembikai?” Tembikai jerky?! Kami mengambil gigitan dan tidak berhenti memikirkannya sejak itu.

Sama ada anda memanggilnya jerky atau kulit atau tembikai kering atau semangka dehidrasi, ini adalah memperlakukan yang mengasyikkan. Pengeringan buah tembikai menumpukan rasa manis buahnya dan ia seperti gula-gula manis – tanpa sebarang gula tambah!

Kate menggunakan dehidrator untuk merawat adiktif ini:

Saya menghiris seperempat tembikai menjadi 1/4 “-kelur atau kurus jika anda boleh dan kemudian memotong bahagian kulit berbentuk bulan sabit dari hirisan tersebut dan kemudian membuat cip tembikai kira-kira saiz kerepek tortilla biasa.

Dehydrator saya mempunyai tetapan untuk buah, iaitu 135 darjah F. Saya memasukkannya ke dalam dan biarkan ia pergi semalaman (~ 8-12 jam) dan voila! Kulit buah Jolly Rancher yang bertekstur sempurna!

Kami telah memikirkan untuk mendapatkan makanan dehydrator untuk beberapa waktu dan ini mungkin telah dimeteraikan perjanjian itu. Mungkin seseorang juga boleh membuat ini dalam ketuhar tetapi ia akan menjadi lebih kurang tenaga yang cekap.

Pernahkah anda membuat tembikai kering menggunakan kaedah ini atau yang lain??

Ketahui lebih lanjut: Menyimpan tembikai di Panduan The Hip Girl To Homemaking

Berkaitan: 3 Parti Makanan Menyeronokkan Untuk Tuan Rumah: Tips Dari Hip Girl Kate Payne

(Imej: Kate Payne)