Saya enggan percaya musim panas ini akan berakhir. Jadi untuk rasa bahagia minggu ini dalam masa kurang dari 10 minit, sertai saya dalam mencampur minuman periuk yang terinspirasi oleh kelapa yang sempurna untuk mana-mana hari buruh Hari Buruh.

A Cojito adalah putaran sederhana pada Mojito klasik. Anda mungkin boleh meneka dengan nama itu bahawa kami akan pergi kelapa untuk koktel minggu ini. Ini boleh dicapai dengan mencampurkan dalam santan, minuman keras kelapa, atau menggantikan rum kelapa untuk rum putih tradisional yang dipanggil di Mojito. Rasa kelapa jatuh pada sisi semangat yang lebih manis, dan sejak kita berputar dari Mojito tradisional, minuman ini telah memancarkan gula juga. Resipi di bawah bersisik kembali gula, tetapi jika anda tidak suka minuman anda menjadi manis, jangan ragu untuk melangkau gula bersama-sama.

Penambahan pudina, jus kapur segar, dan ruji saya di koktel musim panas, seltzer untuk beberapa hidangan, semua membuat koktel ini menyegarkan dan lazat dan minuman periuk yang sempurna untuk hujung minggu anda.

Merebut muddler anda (atau sudu kayu panjang yang baik juga berfungsi), campurkan kumpulan Cojitos yang berkilau, letakkan kaki anda dan merayakan musim panas dengan menghancurkan Hawaii dan Caribbean semuanya dalam satu gelas. Hidangkan bersama beberapa nanas panggang yang ditaburi dengan lada cayenne untuk Hari Buruh yang lazat melayan rakan dan keluarga anda akan terima kasih kerana.


Sparkling Cojito Cocktail

Hidangan 6

  • 1 sekumpulan

    pudina segar, simpan beberapa ranting ke bahagian untuk hiasan

  • 1/2 cawan

    gula

  • 3 sudu

    air

  • 4

    limau, jus

  • 3 cawan

    rum kelapa, seperti Blue Chair Bay

  • 1 liter

    air seltzer

  • Ais

  • Baji kapur untuk hiasan

Dalam periuk besar, menggabungkan pudina, gula, dan air, dan kekacauan. Tambah jus limau dan rum, dan kacau untuk menggabungkan. Isikan periuk dengan ais dan tambah seltzer.

Tuangkan ke dalam cermin yang diisi ais dan dihiasi dengan pudina pudina dan biji kapur.

Nota Resipi

Jika pihak anda termasuk permainan badminton liar, adalah idea yang baik untuk menyimpan seltzer tambahan di bar anda untuk tetamu keluar dari Cojitos mereka. Ini adalah untuk pesta-pesta yang suka minuman mereka di sebelah yang lebih ringan.

Untuk pembuat krim mengambil koktel ini, berasa bebas untuk menambah 1 santan (16 ounce) sebelum menambah ais dan seltzer.

(Imej: Maureen Petrosky)