Selepas membuat kek corong kami semalam, kami menghantar orang-orang keluar rumah untuk beberapa orang, baik kerana kekurangan frasa yang lebih baik, makanan ringan. Kami mahu mencuba tangan kami – hanya sekali! – untuk membuat semua gula-gula adil jalan yang lain yang sering anda lihat hari ini.

Begitu kembali dengan beg mereka yang dipenuhi dengan bar gula-gula, Oreos, Twinkies dan banyak lagi, kami pergi bekerja.

Banyak resipi yang kami dapati untuk menggoreng gula-gula dengan cara ini memanggil adunan pancake mudah. Tetapi kami menyukai campuran kek corong kami, jadi kami pergi ke depan dan menggunakannya. Ia bercampur dengan cepat, tidak melelehkan gula-gula setelah dicelup dan tidak terlalu berat atau tebal. Inilah caranya kita pergi mengenainya.

Gula-gula goreng
membuat 40-50 makanan ringan bergantung kepada saiznya

1 resepi kek corong resipi
Manisan yang pelbagai, dibekukan sekurang-kurangnya 1 jam sebelum ini
• Bar gula-gula (kami memilih pilihan miniatur)
• Kuki sandwich yang diisi
• Kuih yang diisi
Minyak kacang
Gula serbuk

Untuk memulakan, anda perlu roll tuala kertas, tuala basah dan tuala kering. Proses ini lebih cepat daripada membuat corong yang disebutkan di atas, jadi anda akan bersedia untuk menguras minyak dari makanan anda, mencuci tangan anda dan keringkan semuanya dengan tergesa-gesa.

Kami menetapkan minyak kami untuk 360 ° F dan bercampur adunan kami. Kami menyimpannya dalam mangkuk Pyrex dengan pemegang dan menyimpannya yang tidak dijumpai. Letakkan pinggan dengan tuala kertas, bersedia untuk menangkap minyak. Keluarkan makanan ringan anda (anda lebih selamat untuk membuat versi anda sendiri, lebih sihat, tetapi sebahagian daripada rasa makanan jalanan makan perkara yang anda tahu akhirnya buruk untuk anda betul?) Dan tetapkannya di atas pinggan bersedia untuk pergi.

Dengan satu tangan, masak makanan ringan ke dalam adunan itu, gulung ke kot dan keluarkan adunan berlebihan di sisi mangkuk. Letakkan dalam penggoreng perlahan-lahan. Kami mendapati ia paling mudah untuk menggugurkan 6 Oreos dalam mangkuk adunan sekaligus supaya mereka boleh masuk ke dalam penggali dalam penggantian pesat. Anda boleh menggunakan penyepit untuk bahagian ini, tetapi kami lebih “jenis tangan yang kotor” dan kami akan melekat dengan senapang kami dan mengatakan menggunakan tangan kami bekerja lebih baik daripada penyepit akan mempunyai sebarang hari dalam seminggu. Hanya pastikan untuk menjaga satu tangan kering sepanjang masa.

Flip makanan yang tidak flip sendiri selepas 30-60 saat. Perkara-perkara seperti bar gula-gula dan Twinkies seolah-olah membalikkan diri dan kami tidak perlu repot-repot. Sekiranya penggoreng yang mendalam anda mempunyai bakul, terus bergerak sehingga adunan tidak berpegang pada dawai.

Keluarkan dari minyak, mengalirkan minyak yang berlebihan dan letakkan di atas tuala kertas. Taburkan dengan gula tepung dan nikmati semasa masih hangat!

Kita perlu mengatakan bar gula-gula mini adalah tangan kegemaran kita. Dipped Oreos seolah-olah seperti buang-buang barang-barang ganda yang baik (yang bukan ayat yang sering anda katakan), tetapi bar gula-gula cair terus dan menjadi nuggets kecil goo … dengan cara yang baik! Bayi Ruth adalah kegemaran malam dan menjadi sup lembut syurga yang lazat.

Kami mencuba tangan kami untuk mengetuk bar gula-gula yang penuh saiz dan selain canggung untuk dilapisi sepenuhnya, mereka kelihatan seperti makanan yang besar. Kami lebih suka nisbah breading kepada coklat pada gula-gula saiz gigitan yang lebih kecil.

Jika anda mencuba di rumah, tinggalkan komen dan beritahu kami apa kegemaran anda? Strawberry Twinkies? Whoopie Pies buatan sendiri? Opsyen tidak berkesudahan!

Minggu Makanan Fair Street

(Imej: Jenni Brown)