Saya telah lama menganggap telur goreng jenis sarapan pagi (atau makan tengahari atau makan malam, jujur) yang lazat yang dapat memasak apa-apa dari sepotong hash ke salad sederhana dan bukan jenis yang anda buang bersama-sama untuk orang ramai. Tetapi pada tahun lepas, salah seorang editor kami mengajar saya tipu muslihat untuk memasak sekumpulan besar telur goreng sekaligus, menjadikannya hidangan makan solo sekali-sekala ke dalam persembahan orang ramai yang tidak memerlukan panci.

Bakar Batch Besar “Telur” Fried

Dalam resipi kami untuk sarapan pagi “separuh Inggeris”, editor Christine mendedahkan rahsia yang mengejutkan untuk menggoreng lebih daripada empat telur sekaligus: Bakar mereka!

  • Pertama, keluarkan lembaran penaik yang rim dengan semburan tidak melekat, mentega, atau minyak – dan murah hati kerana lemak itu akan menghalang melekat dan juga membantu menggoreng telur.
  • Selanjutnya, panaskan baking sheet dalam ketuhar 425 ° F selama 15 minit.
  • Semasa pan dipanaskan terlebih dahulu, anda boleh memecahkan telur menjadi beberapa ramekin atau cawan, yang akan membantu anda mendapatkan telur ke dalam kepingan lembar lebih cepat dan menghasilkan lebih banyak lagi memasak. Langkah ini adalah sepenuhnya pilihan, kerana ia mencipta lebih banyak hidangan untuk membasuh pasca sarapan pagi.
  • Apabila kuali dipanaskan, teliti tuangkan (atau retak) telur terus ke lembaran penaik. Bekerja dari tengah-tengah baking sheet untuk lebih memasak dan simpan lembaran penaik pada rak oven supaya tidak kehilangan banyak habanya.
  • Taburkan telur dengan garam dan lada sebelum kembali ke telur.
  • Bakar telur selama lima minit untuk kuning berair atau sepanjang lapan minit untuk telur yang matang. Gunakan spatula nipis untuk mengeluarkan telur dari kuali.

Mahu Telur Picture-Perfect?

Coat beberapa cincin mason Mason (atau cincin cincin, jika anda telah mendapatnya) dengan semburan nonstick dan panaskannya bersama-sama dengan lembaran penaik. Kemudian tuangkan telur retak ke dalam penutup untuk penaik.

Dan ingatlah, semakin telur telur anda kurang putih telur akan tersebar dan lebih cantik telur penaik telur anda akan menjadi.

Uji telur anda: Inilah Cara Menguji Telur Anda untuk Kesegaran