Dengan satu pakej daging lembu di dalam peti sejuk, anda hanya beberapa minit dari sesi memanggang spontan, Taco Selasa, atau meatloaf yang hangat. Roti koki rumah ini adalah mudah untuk membekukan dan boleh menyimpan dengan selamat selama berbulan-bulan. Inilah yang perlu anda ketahui mengenainya.

Keselamatan Pertama Ketika Berurusan dengan Daging Tanah yang Tidak Bakar

Masa adalah intipati dari saat anda membeli daging lembu yang disejukkan, kata Laura Hagen, pengarah kanan Pusat Kuliner di Persatuan Beef Cattlemen Nasional. Adalah penting bahawa anda menyimpan daging yang sejuk (pada atau di bawah 40 ° F) dan tidak hanya duduk di kaunter anda semasa anda membongkar seluruh bahan makanan. Sekiranya anda membekukan daging, letakkan di dalam peti ais tidak lewat daripada dua hari selepas membelinya.

Satu lagi perkara yang perlu diingat: Daging tanah lebih mudah rosak daripada keseluruhan luka. Oleh itu, jadilah pelari mengenai peraturan keselamatan. Dan itu termasuk pembersihan selepas mengendalikan daging lembu: Basuh papan memotong atau permukaan persediaan lain, peralatan, dan tangan anda dengan sabun dan air panas untuk mengelakkan pencemaran.

Cara Terbaik Membekukan Daging Tanah

Memelihara daging hamburger hanya dalam beberapa minggu? Teruskan dan lemparkannya ke dalam peti sejuk seperti dalam pembungkusan kedai. Jika anda akan menyimpannya lebih lama, bungkus bungkusan kedai dengan ketat dalam kerajang aluminium atau letakkan di dalam beg beku zip-atas, mengeluarkan sebanyak mungkin udara dari beg sebelum menutupnya.

Mengapa pembungkusan tambahan? Udara penyejuk adalah musuh daging lembu – akhirnya ia akan menyebabkan pembakaran beku dan daging yang hancur.

Sekiranya anda ingin membalikkan daging ke dalam bahagian resipi-siap seperti satu paun (jumlah yang lazim dipanggil dalam resipi) sebelum anda membekukan, pertimbangkan untuk melabur dalam mesin pengedap vakum seperti FoodSaver. Atau letakkan daging di atas beg zip dan letakkan beg untuk memudahkan penyusun beku.

Sentiasa bungkus daging di rak bawah di dalam peti sejuk (sama seperti yang anda kehendaki di dalam peti sejuk), Hagen mengesyorkan. Dengan cara ini, daging tidak boleh mencemari buah-buahan, sayur-sayuran, dan makanan lain dalam kes cair. Dan pastikan anda menandakan pakej dengan potongan daging, berat atau saiz bahagian, dan tarikh beku.

Berkaitan: Alat Paling Penting untuk Freezer Teratur

Bagaimana Long Daging Tanah Berlaku dalam Freezer

USDA mengesyorkan beku daging lembu (dan ayam belanda, daging lembu, daging babi, dan anak domba) untuk tidak lebih daripada tiga hingga empat bulan. Pedoman itu adalah untuk kualiti dan perisa, bukan untuk keselamatan, kerana pembekuan yang betul akan secara teori menjaga daging lembu selamat tanpa batas.

Lebih banyak pada Ground Beef

  • Cara Memasak & Daging Tanah Bawang Putih
  • Kembali ke Asas: 12 Cara Menyediakan Daging Tanah
  • Alat Paling Penting untuk Freezer Teratur