(Kredit gambar: Kritikan Resipi)

Hello, pahlawan hari minggu! Resipi ini adalah untuk anda. Dengan hanya lima minit masa persediaan dan 20 minit waktu memasak, hidangan berair, rempah, ayam herba dan zucchini ini datang bersama-sama dalam satu kuali.

Sekarang taman-taman dan pasar-pasar petani melimpah dengan zucchini, dan ini adalah resipi yang sempurna untuk digunakan. Anda bermula dengan mencairkan mentega dalam kuali besar dan kemudian masukkan bawang putih segar, oregano, rosemary, dan thyme. Kemudian masak dada ayam anda di mentega herba, letakkannya dan masukkan zucchini ke dalam kuali. Sebaik sahaja anda menyentuh zucchini anda menambah ayam kembali dalam satu atau dua minit, dan kemudian anda ditetapkan!

Anda boleh membawa hak pancing ke meja apabila anda bersedia untuk berkhidmat. Ayam ini terasa hebat dengan sendiri atau berpasangan dengan salad sampingan, quinoa, pasta, atau beras. Walaupun resipi itu tidak memanggilnya, memerah jus lemon dan taburan Parmesan ke atas segala-galanya pasti akan dialu-alukan di sini juga.

Dan bahagian yang terbaik? Dengan hanya satu kuali dalam campuran, pembersihan akan menjadi mudah!

Dapatkan Resipi: Buttery Bawang Putih Herb Chicken dengan Zucchini dari The Recipe Critic