Pagi ini, tragedi dapur keseluruhan berlaku. Pengadun Kitchenaid profesional saya tidak akan menyala. Ia telah melihat saya melalui resipi yang tidak terhitung jumlahnya – kek, kek cawan, sulingan, merawat sarapan pagi dan banyak lagi – tetapi hari ini ia memutuskan bahawa cukup cukup.

Tidak menjadi orang yang melakukan perkara-perkara yang berbaring, saya meletakkan internet untuk bekerja dan membongkar beberapa pautan untuk membantu kita semua mendapatkan penyambung kami kembali dan berjalan apabila mereka memberi kami alat perkakas pepatah (anda tahu, jika mereka mempunyai jari, itu adalah).

Masalah Biasa

Nampaknya ada tiga masalah biasa ketika datang ke mixer KitchenAid. Yang pertama adalah seperti kita, di mana mesin itu tidak akan menyala.

Yang seterusnya ialah pemukul memukul bahagian bawah mangkuk, dan yang terakhir adalah memegang gear cacing di dalamnya.

Namun, tidak mengatakan bahawa tidak ada masalah lain yang boleh berlaku. Kami membaca tentang seorang lelaki yang mempunyai minyak yang bocor dari kepala lampiran ke dalam mangkuk dan yang lain yang tidak dapat mengunci kepala mereka untuk ditutup terbuka atau ditutup dan beberapa yang pengadunnya lamban dan tidak boleh mencicit krim. Tetapi untuk sebahagian besar, ketiga di atas adalah isu yang paling biasa.

Berikut adalah beberapa sumber yang kami dapat membantu membaiki masalah itu sendiri. Ya, ini bermakna anda perlu memisahkannya. Banyak tapak mempunyai langkah demi langkah untuk membantu membimbing anda supaya jangan risau. Walaupun anda tidak dapat memperbaikinya, anda masih akan membayar jumlah yang sama dalam buruh untuk orang lain untuk mendapatkan pekerjaan yang dilakukan, jadi anda mungkin juga telah mencuba terlebih dahulu!

Sumber untuk Pembaikan Pemandian DapurAid

Cara Pembaikan Pemutar Kitchenaid Sendiri: Ini adalah ke bawah pautan terbaik yang kami ada dalam senjata kami (walaupun ia tidak membetulkan masalah semasa kami). Tammy dari Food on Food menunjukkan anda langkah demi langkah bagaimana untuk mengganti gear cacing, yang merupakan masalah nombor satu dengan pengadun apabila sesuatu berjalan lancar. Ia adalah sebahagian yang dimaksudkan untuk memecah sebelum motor anda terbakar dan ramai yang menggunakan pengadun mereka untuk doh akan mengalami ini sekali atau dua kali sepanjang hidup pengadun mereka!

Betulkan Ya: Ini adalah tempat permulaan yang baik untuk mereka yang mempunyai masalah elektrik, atau apabila perkakas anda tidak akan dihidupkan. Terdapat senarai hebat untuk memeriksa sebelum menghantarnya. Mereka juga mempunyai senarai semua pencampur yang berbeza yang dibuat selama bertahun-tahun dan ramai yang mempunyai jawapan khusus hanya untuk model itu.

Cara Menyelesaikan Masalah Pengadun Kitchenaid: Lebih di Cara Ada senarai perkara yang perlu dilakukan untuk membantu menentukan masalah yang mungkin anda alami.

Perlu Bahagian Baru? Berikut adalah senarai hebat bahagian yang mungkin perlu diganti. Kebanyakannya berada di bawah $ 20, yang jauh kurang daripada orang lain melakukannya. Ingatlah jika sebahagiannya berminyak keluar, ia perlu kembali juga, jadi jangan lupa untuk mengambil beberapa mesin gris juga!

Menyesuaikan Ketinggian Beater / Bowl: Ini memberikan satu set skru tertentu untuk disesuaikan. Ini akan membantu menahan pemukul dari memukul mangkuk atau mempunyai lampiran whisk terbang di sekitar sedikit gila.

Pernahkah anda menetapkan mixer stand KitchenAid anda sendiri, atau menghantar satu untuk pembaikan? Bagaimana ia berlaku??

Berkaitan: Sekiranya saya Beli Pemutar Tilt-Head atau Bowl-Lift KitchenAid Mixer?

(Imej: Sarah Rae Trover, Terlalu-Hektik)