Cheesy Pizza Pinwheels

(Kredit imej: Emma Christensen)

Sangat mudah untuk memikirkan pepperoni semata-mata sebagai topping pizza, tetapi daging sembuh ini sebenarnya agak serba boleh. Sama ada anda mempunyai tongkat pepejal keras atau pakej pra-dihiris, terdapat banyak cara yang lazat untuk menggunakan daging beraroma ini – cara yang jauh melampaui meletakkannya di atas pizza.

1. Tambah ke papan keju.

Dipasangkan dengan Parmesan, Gouda, atau cheddar, kepingan tebal pepperoni membuat tambahan sempurna ke papan keju anda.

  • Cara Memasang Pembuka Lembaga Keju

2. String pada lidi antipasti.

Makanan pada lidi sentiasa lebih seronok! Langkau piring dan garpu antipasti, dan sebaliknya muatkan semua ramuan penting – termasuk pepperoni, keju, zaitun, dan tomato – ke tusuk kayu.

  • Resipi: Tomato & Mozzarella Caprese Lidi

3. Kulit kentang atas dan kentang dua kali dibakar.

Di atas dengan keju cair, daging, dan krim masam, kulit kentang adalah makanan selesa. Kebanyakan resipi termasuk bacon, yang boleh dengan mudah digantikan dengan pepperoni yang dihiris atau dibubuh.

  • Resipi: Bacon-Cheddar Kentang Dua Kali Bakar

4. Sandwich ke dalam keju panggang.

Anda tidak perlu banyak di sini, tetapi menambah beberapa kepingan masam pepperoni adalah cara cepat untuk membuat sandwich keju panggang anda lebih baik!

  • Cara Membuat Sandwich Keju Grilled

5. Bahan dalam cendawan.

Dengan cuti di kaki langit, saya menumpukan pada makanan pembuka bersaiz kecil dan hors d’oeuvres untuk memberi makan orang ramai. Salah satu yang selalu menonjol sebagai kegemaran tetamu adalah cendawan yang disemai – mereka mudah untuk disediakan dan pengisiannya benar-benar serba boleh. Cuba ubah resipi ini dengan menggunakan setengah sosej dan separuh pepperoni.

  • Resipi: Cendawan Stuffed Sosej

6. Lapisan ke dalam quesadillas.

Sama ada anda pergi dengan tampalan klasik seperti cheddar, kacang, jagung, dan salsa – atau memberikan quesadillas anda twist Itali – dengan mozzarella, tomato dihiris, dan basil segar – pergi ke hadapan dan menambah cuboni atau cubit pepperoni ke campuran.

  • Cara Membuat Quesadillas Cheesy Terbaik

7. Campurkan salad pasta.

Beri salad pasta anda dengan twist Itali dengan tambahan seperti pepperoni, lada merah panggang, hati artichoke, dan Gouda berasap atau mozzarella keju.

  • Resipi: Salad Pasta dengan Gouda Asap, Lada Merah Panggang & Artichoke Hati

Bagaimana lagi anda menggunakan pepperoni? Sebarang idea yang baik yang kami tidak sebutkan?