(Kredit imej: Kristin Teig)

Sekarang bahawa November telah tiba, musim cuti tidak akan lama lagi. Akan ada perhimpunan Friendsgiving dan Kesyukuran sebenar, diikuti oleh parti percutian selepas pesta bercuti sehingga hits Tahun Baru. Pukulan boozy dan koktail sering yang menjaga perayaan ini bertahan, tetapi jangan lupa tentang pilihan bukan alkohol!

Bagi mereka yang tidak menyihatkan, mempunyai sesuatu untuk menyedut selain air boleh membuat mana-mana dan semua parti percutian lebih seronok. Lima resipi perayaan ini begitu cepat dan mudah untuk dipasang, anda dijamin untuk memberi mereka masa dan masa lagi sepanjang musim cuti.

1. Festive Cranberry Fizz

Pukulan ini adalah sebagai perayaan seperti yang boleh. Ia disinari dengan sirap segar dari cranberry segar, halia, dan rosemary, dan dibuat rumit dengan teh hitam dan buah delima.

(Kredit imej: Emily Han)

2. Squash Citrus

Jangkau untuk sebarang campuran buah jeruk kegemaran anda, seperti jeruk, grapefruit, dan lemon, untuk membuat sirap manis dan tajam yang kemudian dicairkan dengan air yang masih atau berkarbonasi untuk membuat minuman yang menyegarkan.

(Kredit gambar: Rachel Joy Barehl)

3. Bright & Pitter

Pengecutan bukan alkohol menambah kedalaman rempah dan aromatik ke mocktail ini untuk menjadikannya jauh lebih menarik maka hanya campuran jus buah.

(Kredit imej: Maria Midoes)

4. Cara Membuat Cider Mulled dalam Cooker yang Lambat

Cider epal panas, dibumbui dengan batang kayu manis, ulas, dan halia segar, adalah merawat di seluruh bulan sejuk. Menyimpannya panas dalam periuk yang perlahan menjadikannya sesuai untuk sebarang perhimpunan yang mungkin anda alami.

(Kredit imej: Emily Han)

5. Cranberry Mors

Mocktail madu yang manis ini adalah seperti lazat yang disajikan sejuk kerana disajikan panas. Untuk membuat minuman yang dibumbui dengan rempah-rempah, hanya renehkan morsi yang tegang dengan kayu kayu manis, beberapa helai oren jeruk, dan beberapa ulas selama beberapa minit dengan api yang rendah.