Satu jadual pasta salad selalu menjadi hal yang baik untuk anda berada di poket belakang anda untuk makan malam yang mudah, potlucks hujung minggu, dan makan tengah hari pada hari minggu. Walaupun anda boleh menggali resipi yang sempurna, rahsia ialah salad pasta tidak memerlukan resipi yang ketat. Masak beberapa pasta kering dan gabungkan dengan beberapa perasa dan ramuan untuk memasaknya, dan anda mempunyai salad pasta. Mudah.

Salad Pasta untuk Setiap Peristiwa

Tidak kira mood atau makanan, salad pasta ini menyampaikan. Bawa bersama-sama elemen apa sahaja yang anda inginkan untuk membina salad yang memuaskan. Rebus ke dalam periuk pasta sehinggalah ia adalah al dente, longkangnya, bungkusnya secara ringkas di bawah air sejuk dengan cepat menyejukkannya, kemudian lemparkannya dengan beberapa tambahan ditambah garam dan lada hitam tanah baru dan mungkin sedikit minyak zaitun dan cuka secukup rasa.

(Kredit imej: Maria Siriano)

1. Orzo + {Terung + Kambing Keju + Gandum Lada Merah}

Gabung orzo dengan kiub terung panggang, segelintir keju kambing yang hancur, dan taburan yang sihat serpihan lada merah untuk haba. Selesai dengan minyak zaitun, cuka, dan garam.

(Kredit imej: Maria Siriano)

2. Penne + {Zaitun + Lada Merah + Parsley}

Simpan perkara berwarna-warni dengan melambung penne dengan zaitun yang diasinkan dan sedikit minyak wangi mereka, lada merah yang dipanggang, dan banyak pasli segar dicincang. Jangan lupa sedikit cuka, garam, dan lada hitam.

(Kredit imej: Maria Siriano)

3. Fusilli + {Pesto + Kacang Hijau + Parmesan}

Pasta pesto Itali klasik dalam bentuk salad: Campurkan dengan twirly fusilli dengan basil pesto, kacang hijau dicincang dicincang, dan keriting Parmesan. Gerimis dengan sedikit minyak zaitun dan selesai dengan garam dan lada.

(Kredit imej: Maria Siriano)

4. Tortellini + {Bayam Bayi + Prosciutto + Bawang Merah}

Tortellini membuat salad pasta yang sangat sihat. Gabungkan dengan bayam bayi, prosciutto koyak, dan bawang merah nipis sebelum perasa dengan sedikit minyak zaitun, cuka, garam, dan lada hitam segar.

(Kredit imej: Maria Siriano)

5. Orecchiette + {Cucumbers + Yogurt + Za’atar}

Tumbukan telinga orecchiette dengan memecahkan timun, yogurt biasa, dan banyak jerebu, Timur Tengah herba za’atar. Taburkan garam secukup rasa.

(Kredit imej: Maria Siriano)

6. Spaghetti + {Butternut Squash + Ricotta + Pistachios}

Dapatkan twirly spageti dalam pada salad pasta menyeronokkan juga. Campurkannya dengan kiub squash butternut panggang, beberapa sudu berkrim ricotta, dan pistachio panggang yang dibuang. Musim dengan garam dan lada.

(Kredit imej: Maria Siriano)

7. Orzo + {Lestari Lemons + Dill + Peas}

Seperti beras orzo bermain dengan teliti namun kompleks lemon yang dipelihara, dicincang segar Dill, dan kacang polong. Tambah sedikit minyak zaitun dan lada hitam segar secukup rasa.

(Kredit imej: Maria Siriano)

8. Kerang + {Chickpeas + Tahini Dressing + Mint}

Lambung cangkang dengan menghancurkan kacang ayam, cepat pengantin tahini, dan cincang segar dicincang untuk salad pasta dengan bakat Timur Tengah. Musim dengan garam dan lada hitam secukup rasa.

(Kredit imej: Maria Siriano)

9. Fusilli + {Tomat Kering Oven + Mozzarella + Basil}

Untuk salad pasta seperti caprese, campurkan fusilli dengan manis tomato kering oven, bersaiz gigitan bola mozzarella segar, dan basil segar dicincang. Gerimis dalam minyak zaitun dan cuka dan musim dengan garam dan lada.

(Kredit imej: Maria Siriano)

10. Farfalle + {Pesto + Yogurt + Zucchini}

Pakaian farfalle dengan pesto dan yogurt dan tambahkan zucchini dicincang untuk campuran untuk salad pasta tambahan. Taburkan sedikit garam dan lada hitam segar ke musim.

(Kredit imej: Maria Siriano)

11. Angel Hair + {Tapenade + Red Bell Pepper + Parsley}

Kurus rambut malaikat mendapat poket asin, berair dari tapenade zaitun, kesakitan dari lada merah cincang merah, dan kesegaran dari pasli segar dicincang. Selesai dengan gerimis minyak zaitun untuk ukuran yang baik.