Musim panas datang dan berjalan begitu cepat bahawa saya tidak pernah merasa seperti saya mengambil kesempatan penuh dari bulan-bulan ajaib. Masa adalah pendek, dan musim ini khususnya kelihatan begitu pantas. Tahun ini saya merancang untuk mengikuti 10 perintah memasak musim panas ini, jadi saya tidak melihat kembali pada bulan Oktober dan ingat saya tidak pernah mempunyai es krim es ketika ia panas.

Pertimbangkanlah kewajipan anda untuk mengikuti 10 perintah masakan musim panas ini. Teruskan dan cetak ilustrasi comel dan letakkan di peti sejuk anda. Jangan biarkan musim panas lulus anda tanpa makan semua perkara yang ada dan mengambil masa untuk menikmati musim ini.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

1. Anda Akan Beri ke dalam No-Cook Summer Supper

Musim panas adalah masa terbaik untuk menjadi tukang masak malas. Buat salad besar untuk makan malam yang tidak melibatkan sebarang haba, membuat pitchers besar penuh dengan minuman untuk menyejukkan, dan makan semua popsikel dibayangkan.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

2. Anda Akan Menukar Wain ke Sangria

Itulah tugas anda pada musim panas ini untuk mengubah botol anggur murah menjadi sangria yang enak. Ia adalah minuman yang mudah dimasak dan boleh dimakan untuk sekumpulan orang yang hampir semua orang akan suka. Semua buah musim panas yang akan menjadi buruk? Masukkannya dalam minuman anda.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

3. Anda Percayakan Membuat Pai dari Gores

Musim panas adalah musim pai. Walaupun anda harus cuba mengelakkan membuka ketuhar pada musim panas ini, pastinya pasti pengecualian. Jika anda baru membuat pai, pergi untuk sesuatu yang klasik seperti strawberry-rhubarb.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

4. Anda Akan Cuba Mengekalkan Semua Limpah Anda

Hidupkan semua buah beri yang sisa anda ke dalam jem, dan beku herba anda dalam minyak zaitun supaya anda boleh menggunakannya untuk memasak pada bulan-bulan yang lebih sejuk. Dan kumpulan tomato baru yang anda terima? Simpan beberapa daripada mereka untuk sos tomato yang mudah.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

5. Anda Akan Berkhidmat Salad dengan Setiap Makan

Masa terbaik untuk salad adalah pada musim panas. Ambil sayur-sayuran segar dan buang mereka dengan sekumpulan sayur-sayuran, beberapa keju (mungkin), beberapa roti kering (jika anda mahu), dan vinaigrette mudah. Saya berani makan salad untuk sarapan pagi.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

6. Anda boleh memanggang Grill Setiap kali Kemungkinan

Tiada panggangan di rumah? Tiada masalah. Sekiranya anda tidak boleh menjejaki rakan anda untuk membiarkan anda mengambil alih mereka untuk malam, pergi ke taman dan membuat hari itu. Tidak ada batas di sini! Daging panggang, salad panggang, pencuci mulut panggang – buat semuanya.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

7. Anda Akan Menjadikan Buah-buahan Musim Panas menjadi Makanan Pencuci Mulut Mudah

Berry adalah perkara terbaik untuk berlaku kepada tukang masak malas. Throw beberapa di atas beberapa kek makanan malaikat dengan beberapa krim whipped dan anda mempunyai sesuatu untuk dibanggakan.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

8. Anda mesti membuat Lemonade dari Scratch

Lemonade dalam bentuk serbuk sangat bagus, jangan salah saya, tetapi ada sesuatu yang istimewa tentang membuat limun dari awal. Cuba untuk memanggang lemon anda untuk rasa tambahan, atau menambah semacam jem ke dalam campuran anda untuk limau “merah jambu”.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

9. Anda Dapat Cari Cara Mudah Menikmati Jagung, Tomat, dan Semangka

Hidupkan bahan-bahan popular ini menjadi hidangan makan malam yang mudah sebanyak mungkin. Bakar jagung dan slaid dengan mentega atau keju dan kapur. Makan tomato saiz wajah anda dengan beberapa mozzarella dan kemangi.

(Kredit gambar: Samantha Bolton)

10. Anda Memiliki Master Sunda Ice Cream

Kon ais krim hebat dan semua, tetapi ais krim aises adalah jackpot sebenar. Pergi keluar semua dengan fudge panas, karamel, dan ceri. Tambah pisang ke dalam campuran jika anda ingin mendapatkan tradisional.