Saya bersandar dengan keras pada suplemen panas tanpa henti sepanjang musim panas musim panas. Mereka memerlukan lebih banyak persediaan dan perhimpunan daripada memasak sebenar, dan bersama-sama dalam satu snap dengan bantuan dari beberapa kedai membeli-belah pintar membeli (saya melihat anda, rotisserie ayam), perjalanan ke pasar petani, dan sisa.

Dari salad makan malam yang baik untuk tacos ke spin pada mangkuk mi, berikut adalah 10 supper cook no untuk membawa anda melalui musim panas dan seterusnya.

1. Cara Membuat Fattoush (Salad Roti Timur Tengah) di Rumah

Apabila anda ingin menghidupkan pasaran petani anda ke dalam makan malam yang segar, salad ini mempunyai belakang anda setiap kali. Gunakan hasil saat ini, dan topinya dengan pakaian lemon-sumac yang cerah. Pastikan dapur sejuk dengan melangkau kerepek pita renyah buatan sendiri memihak kepada pelbagai kegemaran kedai-beli anda.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

2. Ayam Sesame Ayam dan Noodle Salad

Mie beras kering adalah salah satu pokok kegemaran saya untuk suplemak tidak masak. Tidak seperti pasta, mereka hanya memerlukan beberapa minit merendam dalam air panas sebelum mereka hidup. Angkat beberapa ayam ayam bakar atau ayam rotisserie dari kedai runcit, dan anda akan merasakan ke dalam salad mi gingeri ini dalam masa yang singkat.

3. Bowl Chicken BBQ terbalik

Diilhamkan oleh ayam BBQ yang ditarik mangkuk sihat ini membaling skrip, meletakkan sayuran sayuran segar di barisan hadapan dan kemudian topping off dengan sendok daging saucy. Teruskan dengan mudah dengan mengambil ayam yang ditarik dari kedai roti atau kedai runcit tempatan anda.

(Kredit imej: Lauren Volo)

4. Cincang Chickpea Salad

Apabila matlamat anda adalah untuk membuat salad makan malam yang dijamin mengisi, mulakan dengan memasuki pantri untuk sebotol kacang. Ini seperti salad cincang yang anda ketahui dan suka, tetapi ia meletakkan kekacang kaya protein di barisan hadapan untuk menjadikannya lebih memuaskan.

(Kredit imej: Maria Siriano)

5. Salad Ayam Cina Rolls Spring

Gulung bunga segar selalu menjadi pilihan yang baik untuk makan malam datang musim panas. Mulailah dengan ayam rotisserie, dan semua yang perlu dilakukan adalah prep sayur-sayuran, kacau bersama sos mencelup, dan memasang gulung.

(Kredit imej: Rachel Korinek)

6. Vegetarian Taco Salad

Pertimbangkan salad yang hangat ini penyelesaian terbaik anda untuk memeluk Taco Selasa tanpa memanaskan dapur.

(Kredit imej: Jerrelle Guy)

7. A Very French Ham dan Cheese Baguette

Ambil sandwic di luar tambang makan tengah hari dan buang mereka ke dalam pelan makan anda untuk suppers musim panas yang menarik. Yang satu ini mendapat sentuhan yang istimewa dengan menggunakan baguette segar, beberapa keping gruyere, dan cornichons.

(Kredit imej: Joe Lingeman)

8. Salmon Black Bean Spicy Salad

Pada malam-malam ketika anda tidak benar-benar merasa seperti memasak, tetapi masih menginginkan sesuatu yang benar-benar lazat, mangkuk cepat ini menjadi tempat. Sekiranya anda tidak dapat memegang tangan anda pada beberapa paun salmon yang telah dimasak sebelum ini, salmon dalam tin atau salmon asap membuat pengganti halus.

(Kredit imej: Kimberley Hasselbrink)

9. Salad Panzanella Pedas

Pastikan untuk menambah panzanella ke senarai baldi musim panas anda (jika anda belum lagi). Salad ultra segar ini jika ditanam dari roti sehari dan hasil musim panas yang hebat, dengan versi ini termasuk twist pedas dan beberapa buah batu.

(Kredit imej: Quentin Bacon)

10. Bagaimana Membuat Poke Ahi Terbaik

Semua kerja untuk resipi ini berlaku apabila anda membeli-belah runcit, kerana bahan-bahannya adalah perkara yang sangat penting. Tuna gred Sashimi adalah asas klasik untuk hidangan ini, tetapi ia benar-benar boleh dibuat dengan apa-apa jenis makanan laut. Hidangkannya dengan nasi yang dimasak, mi vermicelli yang sejuk, atau katil romaine yang segar dan segar.