Vítejte v Kitchnově Rozpočtové deníky potravin série, kde vám ukážeme, jak lidé po celé zemi utratí peníze na to, co jí a pijí. Každý příspěvek bude po jedné osobě sledovat jednu osobu a bude kronikovat vše, co člověk spotřebuje a kolik to stojí.

název: Rachel
Umístění: New York, NY
Stáří: 23
Počet lidí v domácnosti: Žiji s jedním spolubydlícím, ale kupujeme potraviny dohromady.
obsazení: Novinář
Plat: 40 000 dolarů ročně
Týdenní rozpočet na jídlo: 90 dolarů (60 dolarů za potraviny, 30 dolarů za stravování)

Den první: neděle

8:15 hod. Já jsem nahoru a ven předčasně do obchodu s potravinami za týden na mém místním Fine Fare (jeden-avenue chodit z domova) na prázdný žaludek.

Jemná tarifa

Malý balíček tymiánu: $ .99
2 velkorysé svazky zeleného listového salátu: 2,98 dolarů

Celkové náklady: 48,58 USD

Včera jsem také utekl na Targe, abych za týden vybral pár věcí. Zahrnuji je do mého rozpočtu pro tento týden.

cílová

Jalapeño kešu: 2,79 dolarů
Kanystr arašídů: 2,70 USD
1 libra jahod: 2,99 dolarů

Celkové náklady: 8,48 USD

11:15 dopoledne. Po zasažení prádelny mám rychlou snídani toastu s marmeládou, gréckým jogurtem s medem medu a banánem.

2:30. Po výletě do Macy’s, kde jsem vybral pár domácích potřeb, které jsem plánoval koupit (dva Zelení OXO, mezzaluna a nový utěrka), potkávám studenta z mého alma mater v kavárně, abych si vyzkoušel nějakou odbornou radu . Zvedl jsem kartu.

Káva v Joe

Čaj: 2,25 dolarů
Káva: 4 dolary

Celkem: 6,25 USD

18:00. Doma doma jsem dal fajitas s čerstvou svíčkovou, čerstvými tortilly, zmrazenými papriky a cibulí, salsou a nějakým drceným pepřem. Zatímco se můj litinový pánev ohřívá pod brojlerem, nakrájím salát s novou mezzalunou – nikdy se nevrátím staromódním způsobem. Vždy je zábavné mít nové kuchyňské hračky!

Získejte recept: Jak připravit perfektní steak v peci od Kitchnu

8:00 večer. Když se vyčistí večeře, hádám zítřejší obědový salát s hlávkovým salátem, jahodami a zbytkem steaku, stejně jako s některými přísadami, které jsem měl ve své spížce: syrové cizrny, drcený parmezán a plátky mandlí. Saláty, které přináším na oběd, jsou obvykle recepty mého vlastního stvoření. Já jsem jen kreativní s jakýmikoliv přísadami a čerstvými produkty, které mám kolem. Také připravuji snídani v několika dnech tím, že si z mého spíže promíchám jogurt, med a müsli do malých masonských sklenic.

(Image credit: Susanna Hopler)

9:30. Zatímco můj spolubydlící a já se díváme na nějaký televizor, svaříme na pytli s popcornem.

Druhý den: pondělí

6:30 dopoledne. Dole sklenici vody a vydejte se do posilovny. Před jídlem jsem nic nejí.

8:30 ráno. Usadím se v kanceláři s mým jogurtem, müsli a medovou kombinací a také si uchopím hrnku volné kancelářské kávy. To je skvělý zážitek a něco, na co jsem závisel na mém rozpočtu.

11:30 hod. Filantropická organizace poslala do kanceláře čokoládové cookie, a tak jsem ji zaskočila. Nic než dezert před obědem.

13:00. Jedl jsem salát, který jsem připravil včera v noci a několik psích žulapeňových kešu na psacím stole.

6:30 odpoledne. Jdu domů a okamžitě začnu vařit večeři. Dnes večer se jedná o hovězí tacos vyrobené z nádherného taco receptury Gimme Some Oven. Mám 1,3 kilogramu mletého hovězího masa (o více než 3 liber více, než bych chtěl proměnit v tacos), a proto zbylým zase na dva hamburgerové pečivo a pak je zmrazím individuálně v pytlích Ziploc. Jeden z těchto dní, kdy jsem měl dlouhý den v práci, budu rád, že na mě čeká snadná příprava na hamburger.

Získejte recept: Domácí Taco koření z Gimme Několik trouby

Den třetí: úterý

8:30 ráno. Domov je nemocný za den s migrénou a nevolností. Snídaně jsou slané soli a banán, zatímco zóna ven na pohovce Dobrou ranní Ameriku.

11:30 hod. Oběd je grilovaný sýr a Campbellova kuřecí nudlová polévka (já vždycky udržuji plechovku na pohotovostní pohotovosti), zatímco jsem nakonec vstoupil Mladý papež. Grilovaný sýr je pro mě komfortním jídlem a už se cítím lépe.

18:00. Cítím silnější a lepší pro den lenošení a hydrataci, takže mám zbylé taco a některé čipy a salsu na večeři.

9:30. Já si na jablko uvařím při sledování televize. Neopustil jsem celý den.

Čtvrtý den: středa

8:30 ráno. Jsem zpátky v práci a cítím se mnohem lépe. Chystám se na e-maily, zatímco noshing na volné kancelářské kávy a můj standardní jogurt, müsli a medové snídaně.

13:00. Oběd je salát, který jsem připravil v pondělí večer a včera by jsem se v kanceláři snědl, kdybych nebyl doma nemocen.

3:30 hod. Jsem stresovaný a v krizi dokončit nějaký výzkum, tak jsem se ponořil do tašky nouzových arašíd M & Ms jsem v mém stole.

(Image credit: Susanna Hopler)

6:30 odpoledne. Doma doma z dlouhého dne, okamžitě začnu dělat večeři. Dnes je to tilapie ze mého mrazáku smaženého s máslem a čerstvým tymiánem. Jako vedlejší jídlo pečím moukou zmrazenou zeleninovou omáčkou a čerstvým celerem z mého obchodu s potravinami na plechové misce s olivovým olejem a solí. Jím jíst, zatímco procházím některými časopisy u mého kuchyňského stolu.

Získejte recept: Pečené rybí filé s bylinkovým máslem z New York Times

Pátý den: čtvrtek

8:30 ráno. Na můj stůl na den a vyprchávám můj standardní jogurt, müsli a med kombinace a chytit můj první šálek volné kávy. Pracuji skrze poštu e-mailů, které jsem dostal přes noc.

13:00. Dnes je super-stresující den plný termínů, a tak jsem se choval na čipotovou burrito misku na oběd s dárkovou kartou, kterou mi maminka poslala před dávnými dny s instrukcemi, které by měly být použity jen takový den. Celková částka činí 8,27 USD, ale dárková karta to všechno pokrývá, takže je pro mě zdarma. Já jím v restauraci při poslechu The New Yorker: Fiction podcast, abych si udělal přestávku z kanceláře.

8:00 večer. Zůstal jsem pozdě v práci, abych pomohl svému šéfovi dokončit projekt, takže moje večeře jsou velmi nízké. Rozbíjím dvě vejce s drceným pepřem, pak je sněžíme hrstkou jahod a plátkem toastu s máslem a džemem.

9:30. Po sprchování vařím trojúhelníkovou quinoa z mého spíže v roštu na rýži a pak házím společně salát s jahodami, slivenými mandlemi, kozím sýrem a surovou cizrnou. Pracoval jsem tuto plechovku na saláty celý týden a je to nakonec prázdné.

11:00 hod. Nějaký tenký mincovník propláchnu z mrazáku před spaním jako každý dobrý dospělý.

Šestý den: pátek

8:30 ráno. Někdo v kanceláři zažil snídani a objednal příliš mnoho jídla, takže snídaně je zdarma bagel se smetanovým sýrem a volnou kávou. Skóre. Standardní snídaně, kterou jsem zabalila, je v pondělí ráno v kancelářské ledničce. To bude až do té doby.

(Image credit: Susanna Hopler)

13:00. Oběd je salát, který jsem připravil minulou noc (quinoa je báječný přírůstek) a jablko, které jsem si přivezl z domova. Jím při psaní hřišť u svého stolu.

18:00. Máme šťastnou hodinu v kanceláři s nějakým vínem, o němž se říká příběh. Pískám dvě brýle.

9:00 hod. Za víkend se vydávám ke svému příteli. Žije asi hodinu, nebo tak na LIRR. Zvyklíme si zakončit víkendy a je to můj víkend, jít na jeho místo. Máme večeři s přáteli v indické restauraci, do které jsme nikdy předtím nechodili, kde část našich karet (mango kuřecí maso a rýže basmati rýže a mango lassi, oba které jsme sdíleli), činí 26 dolarů. Nabízí, aby zaplatil, takže se nepochází z mého rozpočtu.

Sedmý den: sobota

10:30 hod. Vyjíždíme na místo, kde jsme nikdy nebyli v Huntingtonu. Objednáváme kávu, oběť a obě dvě jídla: francouzský toast s jahodami a smetanou a zeleným pepřem, klobásou a omletkou z mozzarelly, která je dodávána s domácími hranolky a sourdough toastem. Celková částka, včetně tipů, činí 38 USD; rozdělili jsme ji, takže polovina je 19 dolarů.

Brunch Spot

2 káva: 4 dolary
2 pomerančové šťávy: 5 USD
Francouzský toast s jahodami a smetanou: 13 dolarů
Veggies omelet s hranou hranolky a toastu: 11 dolarů
Tip: 5 USD

Celkové náklady (rozdělit účet): 19 USD

18:00. Máme ranní večeři poté, co jsme doma po celý den odpočinuli, a rozhodli se, že se včera v noci chystají do našich zbytků. Byl to neuvěřitelně velký vstup a poslali nás domů s velkým množstvím námořníků, aby si našli jídlo.

(Image credit: Susanna Hopler)

1. Jak jste nastavili svůj potravinový rozpočet?

Přišel jsem ke svým číslům nakupováním. Věděla jsem, že překonávám nakupování pouze v jednom obchodě s potravinami, a proto jsem každý týden věnoval větší pozornost cenám, abych mohl formulovat nějaké závěry o tom, co mám koupit, kde získat nejlepší nabídku. Vidím to spíše jako potravinový strop; v některých týdnech netrávím plné 60 dolarů na potraviny, ale pokud budu trávit více než 60 dolarů, vím, že nejsem moudrý, když jsem si rozložil dolar.

2. Jaké kuchyňské přísady nemůžete žít bez?

Vejce, hnědá rýže, jablka, limety a chilli prášek.

3. Jaký je rozpočetový recept, na který se spoléháte?

Jsem sukně pro brinner (snídaně na večeři); bylo to vždy obrovské zacházení, když jsem byl dítě. Když jsem zůstal pozdě v kanceláři, často jsem se obrátil na rychlou, snadnou, levnou večeři vařených vajíček s máslovým toastem a banánem nebo nakrájeným jablkem namočeným v arašídovém másle.

U společnosti Kitchn věříme, že stanovení rozpočtu na potraviny pro vás a vaši rodinu je nezbytnou součástí pro zajištění vašeho finančního života. Nevím, kde začít? Máme k tomu průvodce. Chcete sdílet svůj potravinový rozpočet s Kitchem? Podívejte se, jak zde.