Berikut adalah soalan hebat dari Sofia. Persoalan ini sebenarnya adalah satu yang kami terima dari beberapa orang sejak kebelakangan ini. Bolehkah sesiapa memberi beberapa cadangan vegetarian (dan vegan) yang baik??

Saya berfikir untuk mendapatkan ketuhar Belanda, terutamanya supaya saya dapat memberikan resipi roti yang tidak semestinya. Tetapi sebagai vegetarian, saya tidak tahu apa jenis hidangan yang boleh anda buat dengan satu dan sama ada pelaburan yang besar untuk ketuhar Belanda yang berkualiti akan berbaloi. Apa hidangan veggie yang boleh anda buat dengan oven Belanda?

Sofia, terdapat satu ton cara yang baik untuk menggunakan oven Belanda; Saya menggunakan saya hampir setiap hari, dan itu bukan untuk daging. Saya menggunakannya untuk sayur-sayuran direbus, sebenarnya. Lihat pautan ini untuk beberapa idea resipi yang baik, termasuk resipi kubis kubis:

• Soalan Baik: Resipi Lighter untuk Masakan Oven Belanda?

Saya juga menggunakan banyak tambang untuk memasak nasi, couscous, barley, dan bijirin lain. Berat berat dan tudung ketuhar Belanda sangat baik untuk mengukus dan menggoreng biji lembut. Dan tentu saja roti dan biskut juga boleh dimasak dalam oven Belanda. Juga, tukang sepatu, kerepek, gesper, dan pencuci mulut yang lain, ditambah dengan apa-apa jenis gratin dan kaserol panggang … senarai terus dan terus! Ketuhar Belanda mungkin adalah periuk yang paling berguna, paling banyak digunakan di dapur saya.

Dan akhirnya, anda tidak perlu berbelanja banyak. Saya mempunyai ketuhar Belanda besar yang saya beli kurang dari $ 40 di Target dan ia adalah pic. Ya, beberapa yang lebih mahal sangat cantik, tetapi saya mempunyai nama jenama sekarang juga dan tidak perasan sama sekali. Inilah yang serupa:

• Innova Colorcast Red 5-qt. Round Oven Belanda, $ 53 pada Sasaran

OK, pembaca – bawa ia pergi. Apakah resipi vegetarian kegemaran anda (terutama yang baik untuk musim panas) yang melibatkan ketuhar Belanda?

Soalan seterusnya?

Berkaitan: Roundup Oven Belanda

(Imej: ahli Flickr WordRidden dilesenkan untuk digunakan di bawah Creative Commons)