Kami menghabiskan banyak masa sebelum ini hari cuti mengumpul hadiah yang baik (atau hadiah tidak seperti yang mungkin) tetapi kami menyedari bahawa banyak idea hadiah terbaik datang selepas cuti, seperti yang kita lihat pada perkara yang orang bijak memberi kami. Kami akan menghantar beberapa hadiah dapur dan makanan berkaitan makanan kegemaran kami dari musim cuti ini, bermula dengan botol air Sigg ini. Buang juga hadiah kegemaran makanan kegemaran anda!

Sigg dianggap high end, versi mewah botol air buatan, dan kita dapat melihat mengapa…

Diproduksi selama lebih dari seratus tahun di Switzerland, botol air Sigg adalah kegemaran pejalan kaki dan berkemah. Setiap botol diekstrak dari sekeping aluminium sehingga tidak ada lapisan, dan tidak ada plastik di mana-mana sahaja. Kami telah melihat lebih banyak kesan plastik yang mencurigakan dan telah mengutip botol plastik sepenuhnya.

Oleh itu, botol-botol ini mempunyai manfaat yang dapat digunakan semula dan sihat, dan mereka dipenuhi dengan lapisan tidak leach yang tidak menambah rasa apa-apa kepada air anda. Mereka juga sangat ringan; kita tidak boleh mempercayai betapa ringannya mereka, memandangkan pembinaan mereka yang kukuh. Botol juga terisolasi, dan anda boleh menggunakannya untuk minuman panas dan sejuk.

Kami membeli sekurang-kurangnya lima sebagai hadiah Krismas ini, termasuk satu untuk menyimpan dan ia telah digunakan setiap hari.

Mereka boleh didapati di Amazon dan melalui MySigg.com. Harga berbeza-beza, bergantung kepada saiz, tetapi mereka berlari dari kira-kira $ 16 hingga $ 22.