Ia masih bulan Januari, Makan Malam Cahaya di The Kitchn, dan saya masih akan bercakap mengenai cara untuk makan cahaya tanpa menyebutkan salad atau kehilangan berat badan, yang mana merasakan kebanyakan penyajian masakan lilin puitis setiap Januari.

Jika anda tidak fikir saya adalah kacang minggu lalu, bercakap mengenai makan dengan senyap dan cadangan lain mengenai tema Makan Sedap, anda mungkin selepas minggu ini.

Minggu lalu ramai orang menyalahfahamkan cadangan saya dan pooh-pooh’d mereka. Saya hanya meletakkan beberapa idea untuk memindahkan cara anda melihat makanan dan masakan anda, tidak mengatakan ada cara yang betul atau salah, dan sama sekali tidak menunjukkan bahawa anda membuat sebarang perubahan secara kekal. Kehidupan adalah percubaan, dan memasak sangat banyak tentang eksperimen. Apabila anda bereksperimen, perubahan kadang-kadang berlaku. Terbuka mendedahkan diri mereka.

Oleh itu, pada tumpukan sayur-sayuran tiga paun di atasnya, saya bertukar menjadi tiga puluh cawan auns makan malam tadi. APA??

Juicing. Sekiranya anda mempunyai pemerah jus, saya menjemput anda untuk membersihkannya dan menjalankan sayur-sayuran dan buah-buahan segar. Cuba mempunyai jus untuk makan tengah hari atau makan malam apabila anda tidak terlalu lapar. Tunggu, sebelum anda menolak idea itu (“juicers adalah mahal!” … “itu tidak sihat!” … “keluarga saya tidak akan pergi untuk itu!” …) hanya mendengar saya keluar.

Minum (atau makan, saya akan memberi idea untuk juicer yang kurang “jus” di bawah) satu longgokan sayur-sayuran untuk makan adalah semata-mata untuk memberi istirahat kepada tubuh anda, sementara masih menyediakannya dengan pemakanan. Dan dengan cara itu, juicers juga hebat untuk membuat asas pekat untuk sup dan sos. Saya kadang-kadang jus tumpukan kale, dan merebus ke dalam sos dengan pemerah, seperti kentang. Juicer adalah alat yang hebat untuk vegetarian. Terdapat pelaburan awal, tetapi jika anda benar-benar menggunakannya, ia membayar untuk dirinya sendiri dari masa ke masa.

Tiada juicer dan masih mahu mencuba dengan makanan ringan ini? Beberapa pengadun yang kuat, seperti Vita-Mix, akan mengurusnya untuk anda. Atau hanya masak semua: ambil tumpukan sayuran dan renehkan mereka di dalam air atau beberapa stok sayur-sayuran. Yang paling sukar (wortel, bit) pergi pertama, turun ke kepingan yang lebih lembut dan kemudian bit berdaun. Potong semuanya menjadi kepingan bersaiz gigitan dan masak sehingga lembut. Cegah sup anda dengan muncung lemon. Salad kecil garam laut mungkin membantu. Nikmati pembersihan, makanan ringan. Kemudian kembali ke pasta dan ayam panggang.

Tekanan yang kita masak dan pencinta makanan merasa mencipta makanan gourmet setiap malam kadang-kadang boleh menjadi sangat menggembirakan. Kami sibuk, kami mempunyai keluarga dan kehidupan sosial. Cobalah, walaupun hanya sekali dalam beberapa hari yang tersisa di bulan ini untuk memakan cahaya, untuk melompat menyusun makanan yang rumit, dan bukannya menjangkau pilihan keluar atau keluar, makan (atau minum) sesuatu yang sangat mudah.

Perkara seterusnya yang anda makan akan rasa lebih baik, dan anda akan mempunyai lebih banyak ruang selama beberapa saat.

Mengenai juicer itu sendiri: Saya telah mempunyai juicer selama bertahun-tahun, yang merupakan kesakitan yang sebenar untuk digunakan tetapi setiap kali saya sering mendapat sepakan juicing dan membuat diri saya sebuah minuman hijau yang tinggi dan berbuih untuk snek setiap hari untuk minggu lurus, atau bahkan menggantikan makan tengah hari atau makan malam dengan jus jika saya tidak merasa lapar. Setahun yang lalu, juicer itu, Omega 9000, akhirnya ditumpaskan dan hari jus saya berakhir.

Kemudian kawan-kawan kami di Breville memberitahu saya tentang baris juicers mereka, jadi saya memutuskan untuk memberikan Juadah Fountain Juice Multi-Speed ​​yang cuba. Mesin apa saja: cepat, tidak terlalu kuat, tidak melompat seperti mesin basuh yang terlalu banyak, dan agak mudah dibersihkan. Satu-satunya kelemahan adalah ia mempunyai cetakan kaki yang cukup besar supaya anda memerlukan ruang yang bagus untuk menyimpannya jika, seperti saya, anda tidak diberkati dengan ruang kaunter yang tidak berkesudahan.

• Breville Ikon Multi-Speed ​​Juice Fountain (Amazon, $ 179.99)

Versi pos ini pada asalnya dihantar kepada pelanggan e-mel kami pada hari ini. Untuk menerima e-mel mingguan Sara Kate, daftar masuk ke lajur ke kiri atau klik di sini. Sesuatu yang lazat akan tiba di peti masuk anda setiap hari Khamis.

Apartment Therapy Media membuat segala usaha untuk menguji dan mengkaji produk secara adil dan telus. Semakan produk tertentu ini tidak ditaja atau dibayar oleh apa-apa cara oleh pengeluar atau ejen yang bekerja bagi pihak mereka. Pengilang tidak menyediakan produk untuk tujuan ujian dan kajian semula. Pandangan yang dinyatakan dalam kajian ini adalah, sejauh mungkin, pandangan peribadi pengulas.