“Buttercream” dan “memaafkan” adalah dua perkataan yang biasanya tidak pergi bersama. Resipi tiga ramuan ini adalah pengecualian. Jika anda berada di pasaran untuk pembekuan vanili manis, dan mempunyai perkara untuk marshmallow, ini adalah hack pada buttercream yang anda perlukan dalam hidup anda.

Fluff Ke Buttercream Frosting: Tonton Video

Kenapa Ini Adakah Buttercream Terbaik

Marshmallow fluff adalah game changer yang mudah dibeli dengan cara pintas untuk membuat kumpulan buttercream yang paling mudah dibayangkan. Sudah tentu tidak ada kekurangan kaedah untuk membuat hidangan penutup manis yang manis ini, tetapi yang ini meninggalkan kekecohan di pintu. Hasilnya adalah buttercream serba boleh yang tebal dan kokoh, yang bermaksud ia memegang bentuk pipa di atas cupcake dan diapit antara cookies, seperti seorang pahlawan yang benar.

(Kredit imej: Maria Siriano)

Cara Membuatnya

Dengan tiga atau empat ramuan baking ingredients dan bantuan mixer stand atau mixer tangan, ia akan mengambil kurang dari lima minit untuk buttermream muffmallow fluff ini untuk menjadi realiti anda. Juga, bahan-bahan di sini semuanya diukur dalam nisbah satu sama seperti satu, balang satu, satu cawan, satu sudu teh – jadi ia tidak boleh lebih mudah diingat.

  • Krim 1 cawan (2 batang) lembut, mentega tanpa garam dan balang 7.5-auns muffmallow fluff dalam mangkuk pengadun berdiri, dilengkapi dengan lampiran lampiran, atau dalam mangkuk besar dengan pengadun tangan, sehingga ia ringan dan lembut.
  • Perlahan-lahan menambah kira-kira 1 cawan gula serbuk, dan mengalahkan kelajuan rendah sehingga diperbuat lembut.
  • Jika anda mahukan rangsangan tambahan rasa vanila, teruskan dan pukul di sekitar 1 sudu teh ekstrak vanila.
  • Jika anda tidak menggunakannya dengan segera, simpan buttercream dalam bekas kedap udara di dalam peti sejuk sehingga lima hari.

Cara Terbaik Menggunakan Flim Buttercream

Jika anda tertanya-tanya bagaimana cara terbaik untuk meletakkan buttercream vanilla-marshmallow ini untuk bekerja, nasihat terbaik saya ialah tidak ada jawapan yang salah. Sekiranya anda merasakan keinginan untuk merebut sudu dan menyelam, terus ke hadapan – tidak ada penghakiman dari kami.

Kerana tekstur tebal dan kukuh buttercream, ia berpasangan dengan segala-galanya dari kek dan kek cawan untuk membuat sandwic cookie, brownies frosting, dan pengisian puffs krim dan eclairs. Di tengah-tengah suasana sarapan pagi yang melimpah-limpah? Tambahkan sedikit buttercream fluff ke tumpukan lempeng, wafel, atau roti bakar Perancis.

Resipi Yang Layak Beberapa Buttercream Fluff

  • Airy Angel Food Cupcakes
  • Chocolate Beet Cupcakes
  • Cara Membuat Kuki Oatmeal Soft & Chewy
  • Cara Membuat Chewy Brownies
  • Cara Membuat Eclairs